Unilever uvádí v ČR značku přípravku na praní Surf
Společnost Unilever vstupuje na český a slovenský trh pracích přípravků s novou značkou Surf. Jde o jednu ze značek společnosti Unilever s obratem vyšším než miliarda eur, podobně jako je tomu u Dove, Axe nebo Magnum. Její launch podpoří od června reklamní kampaň v televizi, na internetu a v místě prodeje.
Značka Surf byla poprvé uvedena na trh v roce 1959, nyní jsou její produkty dostupné v některých zemích Evropy, v Latinské Americe, Asii, Austrálii i Africe. Ve své komunikaci využívá maskota Surfíka z mýdlové pěny, který má vnést do image značky hodnoty radosti a potěšení.

Na tuzemském trhu bude nová značka k dostání v podobě klasického prášku na praní, tekutého gelu nebo v moderních kapslích, to vše ve třech variantách – pro barevné prádlo Tropical Lily & Ylang Ylang v růžovém balení s květinovými tóny a Iris & Spring Rose ve fialovém balení s kořenitým aroma, pro bílé White Orchid & Jasmine v modro-bílém balení s ovocnými podtóny.

Do nabídky ji zařadí většina obchodních řetězců a drogistických obchodů.
-stk-