Becherovka vybrala s FB fanoušky novou etiketu

pátek, 17. června 2016, 07:43 Aktuality, Marketing MediaGuru

Becherovka představila novou etiketu své limitované edice. Vytvořil ji designér Jan Zábský v rámci projektu Mákni srdcem, který pořádá sérii workshopů s úspěšnými tvůrci. Nad tvorbou nové etikety dohlíželi členové kreativní skupiny Okolo.

Do finále o novou etiketu postoupilo pět návrhů, o nichž rozhodovali FB fanoušci. Pro vítěznou etiketu hlasovalo přes 400 lidí.

Vítěz Jan Zábský s novou etiketou limitované edice Becherovky
Vítěz Jan Zábský s novou etiketou limitované edice Becherovky

Projekt Mákni srdcempředstavila Becherovka v květnu letošního roku. Zaměřuje se s ním na mladé lidi ve věku 20 až 30 let, žijících ve větších městech, komunikujících online a oceňujících talent a zručnost. Jeho cílem je propojit mladé lidi a inspirovat je v rámci série tematických setkání s osobnostmi, které uspěly ve svých oborech od architektury až po gastronomii.

-stk-