CNC po akvizici webů MF pronikla v onlinu do TOP 5

pondělí, 20. června 2016, 20:26 Internet & Mobil MediaGuru

Akvizice portálu e15.cz a dalších webů pomohla Czech News Center k růstu na online trhu.

Společnost Czech News Center (CNC), vlastněná Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem, si díky akvizici větší části webových stránek společnosti Mladá fronta významněji polepšila v datech výzkumu návštěvnosti českého internetu NetMonitor. Podle květnových dat, která byla právě uvolněna, se Czech News Center zařadila do pětice největších provozovatelů českého internetu za společnostmi Seznam.cz, Mafra, AdActive a Economia (návštěvnost jen z ČR). Ve srovnání s dubnovými výsledky si tak CNC polepšila o tři místa, v dubnu zaujímala pozici osmého největšího online provozovatele.

Online návštěvnost Czech News Center v květnu 2016

návštěvnost z ČR RU - PC RU - Mobil RU - tablet page views počet návštěv
Czech News Center 3 041 518 1 543 585 638 992 261 582 142 56 098 300
meziměsíční změna (%) +25 +20 +32 +18 +31

Zdroj: NetMonitor

Celkový výkon Czech News Center představoval 262 mil. zhlédnutých stránek v květnu 2016 (jen z ČR), což bylo o 18 % víc než v předešlém měsíci dubnu. Mezi weby, které CNC převzala, patří například e15.cz, lideazeme.cz, maminka.cz, recepty.cz, fitweb.cz, sportrevue.cz, dama.cz, zive.cz, mobilmania.cz nebo autorevue.cz. Vedle toho je CNC provozovatelem "svých" původních webů na čele s portálem blesk.cz.

Daří se ale i portálu Euro.cz, který zůstal v Mladé frontě. Za první měsíc své existence si připsal celkovou návštěvnost v květnu 2016 přes 206 tis. RU (PC), 79 tis. (mobil) a 35 tis. (tablet).

-mav-