Empresa Media vstupuje na knižní trh

čtvrtek, 09. června 2016, 19:00 Tisk MediaGuru

Vedle magazínů, televize a onlinu vstupuje Empresa Media do dalšího mediálního odvětví.

Mediální společnost Empresa Media rozšíří svoji působnost o vlastní knižní nakladatelství. Ještě tento měsíc plánuje vydání tří titulů. Jde o knihu rozhovorů Očima elity – film a divadlo (240 stran, 229 Kč), výpravnou knihu Hvězdy československého popu 1 (380 stran, 249 Kč) a obrazovou publikaci Bydlení slavných (300 stran, 199 Kč). Do konce roku pak plánuje vydat až 15 knih.

Empresa tak navazuje na projekt vlastního knižního e-shopu knihy.tyden.cz, který provozuje od poloviny loňského roku. „Vstup na knižní trh je součástí našeho plánu organického růstu naší mediální skupiny,“ uvedl Jaromír Soukup, předseda představenstva Empresa Media.

Knižní edice vycházejí ze značek vydavatelství. „V knižních edicích Mladý svět, Edice Sedmička a Edice Kamarád budou vycházet především knihy z oblasti společnosti, historie a životního stylu. Souběžně pak budeme využívat i obsahové příležitosti jak našich kmenových autorů, tak samozřejmě využijeme i možností, které nám z tohoto pohledu nabízí naše partnerství s investiční skupinou CEFC,“ doplnil Soukup.

Vedením knižní divize je pověřen současný šéfredaktor časopisu Interview Miloš Kozumplík.

Výhradním distributorem je společnost Bookretail, jež vyjednala zalistování knih u všech českých knihkupců. Prodej bude probíhat i na partnerských knižních e-shopech. Vydání knih bude podpořeno spotovou kampaní na všech kanálech TV Barrandov, v titulech Empresa Media, na rádiích Kiss, Beat, Country a Expres FM a podporou v místě prodeje (plakáty, záložky, rollupy). O kampaně pro jednotlivé knihy se postará reklamní agentura Médea Creativity.

Bydleni slavnych

Hvezdy popu

Ocima elity

-mav-