Joj na podzim odvysílá Talent či nový detektivní seriál
Televize Joj odkryla nejen své letošního letní schéma, ale i část svého podzimního vysílání.
Televize Joj plánuje na podzim uvést minimálně dvě nové seriálové novinky, odvysílá také další řadu reality show Česko Slovensko má talent, která byla její nejsilnější loňskou podzimní zbraní. Nejvýznamnější slovenská soutěž reklamní kreativity Zlatý klinec rozdala své ceny. A slovenská komerční televizní jednička chystá novou show. Vybíráme události právě končícího týdne na slovenském mediálním trhu.
Joj: V létě Moje máma či V.I.P. vraždy, na podzim Za sklem
Slovenská komerční televizní dvojka TV Joj potvrdila, že do svého podzimního vysílání zařadí šestou řadu dovednostní reality show Česko Slovensko má talent. Pokračovat má i letošní objev, seriál Naši, nebo známé Inkognito. V podzimním vysílání TV Joj se ale objeví mj. i dvě seriálové novinky – kriminální seriál podle skutečných událostí Za sklem s Jánem Koleníkem a Tomášem Maštalírem v roli vyšetřovatelů, a romantický seriál, jehož jméno zatím nebylo uvedeno. Mezi podzimní zábavné formáty se zařadí i Moje první dovolená, která se natáčí v zahraničních prázdninových destinacích.
Do letního programového schématu nasadí TV Joj český detektivní seriál V.I.P. vraždy, který letos na jaře vysílala TV Prima. Dalším akvizičním seriálem, vysílaným v létě na TV Joj, budou Vraždy v Midsomeru. Vlastní seriálovou tvorbu zastoupí premiérové díly seriálu Čert nikdy nespí. Televize avizuje, že seriál nabídne příběhy obyčejných lidí se „zajímavou pointou“. V letním vysílání se rovněž objeví reality show Moje máma vaří lépe než tvoje (v Česku se vysílá pod názvem Nejlíp vaří moje máma).
Zlatý Klinec: Oceněny retro reklamy Bažant 73 nebo Periskopy
Ocenění agentura večera v soutěži slovenské reklamní kreativity Zlatý klinec si odnesla Wiktor Leo Burnett. V letošním ročníku soutěže posbírala tři zlaté klince, tři stříbrné a jeden bronzový. Uspěla zejména s kampaněmi pro Zlatého bažanta (Heineken Slovensko). V kategorii média získala nejvyšší ocenění retro předpověď počasí, ve filmové kategorii získala agentura stříbro za sérii retro TV spotů spojených s pivní značkou Bažant 73. Stříbrem byla oceněna i v rádiové kategorii.
Zlato si odnesla také kampaň Periskopy (Wiktor Leo Burnett), podporující turistický zájem o slovenské jeskyně pomocí periskopů, vybavených smartphonem a speciální aplikací. Nejvyšší ocenění získala i v kategorii nových médií.
První místo patřilo také kampani Fofola od agentury Zaraguza (pro Kofola Československo), která brala zlato v kategorii digitální integrované kampaně a v kategorii kampaň. Seznam všech oceněných zde.
RTVS boduje s pořadem Co já vím
Vědomostní soutěžní pořad veřejnoprávní RTVS Co já vím, který televize vysílá od března v pátečním hlavním vysílacím čase, se zařadil k nejúspěšnějším pořadům letošní jarní sezóny. RTVS letos nabídla třetí řadu pořadu. Ve 22. týdnu 2016 (od 30.5. 2016) se stal nejsledovanějším pořadem RTVS vůbec s průměrným podílem 28 % (12+).
TOP 5 pořadů RTVS, 22. týden 2016, 12+
pořad | datum | začátek | konec | rating (%) | share (%) |
Čo ja viem | 3.6.2016 | 20:26:34 | 21:56:29 | 10,29 | 27,5 |
Nikto nie je dokonalý | 31.5.2016 | 20:27:03 | 21:36:27 | 9,08 | 22,5 |
Slovenka roka 2016 | 5.6.2016 | 20:25:01 | 22:18:21 | 5,78 | 13,7 |
Počasie | 5.6.2016 | 20:15:28 | 20:21:25 | 5,78 | 13,9 |
Správy RTVS | 5.6.2016 | 18:59:49 | 19:46:11 | 5,19 | 14,3 |
Zdroj: PMT / TNS
Markíza chystá show O 10 let mladší
Televize Markíza připravuje novou show O 10 let mladší. Televizní diváky vyzývá, aby se do pořadu přihlásili. Pořad účastníkům slibuje proměnu vzhledu za asistence odborníků na zdravý životní styl, fitness, vizážistů či kadeřníků.
Slovenská komerční televizní jednička zároveň posune začátek pořadu Dobré vědět do hlavního prime-timu od 20:30. Do letního vysílání pak Markíza zařadí i český komediální seriál Okresní přebor. Objevit by se měl v pondělním večerním vysílání v druhém prime-timovém okně od 21:45.
Penta spustila nový sportovní web
Mediální společnost News and Media Holding, kterou pro své mediální aktivity založila skupina Penta, uvedla nový sportovní web Šport24.sk, informoval server Mediálne.sk. Sportovní web odstartoval symbolicky 10. června v den zahájení fotbalového Eura 2016, je navázán na Aktuálně.sk. Web se zároveň propojí se sázkovou kanceláří Fotuna (patří skupině Penta), jejíž nabídky se na serveru objevují.
-mav-