Markíza koupila od Primy seriál Ohnivý kuře

neděle, 26. června 2016, 09:53 Slovensko MediaGuru

Letošní úspěšná novinka televize Prima se objeví v letním vysílání slovenské TV Markíza.

Úspěch slovenských fotbalistů na fotbalovém mistrovství láme rekordy ve sledovanosti. Slovenská reklama se prosadila na letošním ročníku v Cannes, když díky agentuře Wiktor Leo Burnett získala bronzového lva. A komerční televizní jednička zařadí v létě seriál Primy. Ohlížíme se za událostmi uplynulého týdne na slovenském mediálním trhu.

Ohnivý kuře půjde přes léto na Markíze

V letním vysílání televize Markíza se objeví český seriál Ohnivý kuře, upozornil server Mediálne.sk. Markíza podle programových plánů nasadí letošní seriálovou novinku televize Prima od úterý 12. července od 20:30 hodin. Seriál pak nabídne dvakrát týdně – vždy v úterý a ve čtvrtek. Ohnivý kuře představila televize Prima letos na jaře, vysílá ho rovněž dvakrát týdně - v pondělí a ve středu - a dosahuje s ním nadprůměrných výsledků. Seriálu se daří oslovovat i mladší publikum 15-54. Prima přitom obvykle na Slovensku spolupracuje s TV Joj, hlavní konkurencí TV Markíza (skupina CME). V letním vysílání Markízy se objeví také další český seriál – Okresní přebor, který vznikl pro televizi Nova.  

Ohnivy kure

RTVS: Slovensko - Anglie historicky nejsledovanějším přenosem

Úspěšné vystoupení slovenských fotbalistů na evropském fotbalovém mistrovství Euro 2016 přineslo rekordní výsledky veřejnoprávní RTVS. Souboj Slovensko – Anglie (pondělí 20.6. 2016) na stanici Jednotka sledovalo rekordních 974 tis. diváků starších 12 let při 50% podílu na sledovanosti. Přenos tohoto utkání se stal na Slovensku nejsledovanějším fotbalovým přímým přenosem v historii peoplemetrového měření. V celodenním vysílání se v den zápasu stala Jednotka nejsledovanější stanicí v zemi.

Celodenní sledovanost v pondělí 20.6. 2016, 12+

12+ share (%) rating (%)
Jednotka 21,5 2,95
TV Markíza 17,5 2,41
TV JOJ 14,6 2,01
TV Doma 4,8 0,66
PLUS 3,3 0,45
Dajto 2,8 0,39
TA3 2,4 0,33
WAU 2,3 0,32
Dvojka 1,6 0,22

Zdroj: PMT/TNS

Slovensko získalo bronzového lva na Cannes Lions

Bratislavská agentura Wiktor Leo Burnett si z letošního ročníku reklamní mezinárodní soutěže Cannes Lions odváží bronzového lva. Je to jediný úspěch reklamních agentur reprezentujících Slovensko na letošní soutěži. Wiktor Leo Burnett byla oceněna v kategorii Creative Data za projekt pro J&T Banku s názvem PlayDownJones.

Kolem 15 operátorů v ČR nelegálně vysílá Markízu

V Česku je stále kolem 15 televizních operátorů, kteří vysílají programy slovenské televize Markíza bez řádného oprávnění. V jednom případě Krajský soud v Brně předběžným opatřením vysílání kanálů Markíza, Doma a Dajto zakázal. Vyplývá to z informací Markízy. Od letoška v Česku legálně běží jen nově vytvořený kanál Markíza International. Neobsahuje převzaté pořady, hlavně filmy, ke kterým se vysílací práva vztahují jen na území Slovenska. Markíza sdělila ČTK, že jednotlivé kabelové, satelitní nebo internetové operátory na protiprávní jednání upozornila a požaduje vyřazení stanic z jejich nabídky.

Joj Cinema HD je v základní nabídce UPC

Digitální kabelová televize UPC od července zařadí tři nové programy, mezi nimi i slovenský filmový kanál Joj Cinema HD. „Joj Cinema přináší velmi kvalitní filmovou tvorbu v HD rozlišení, s českým dabingem a navíc bez přerušování reklamou. Jojka bude k dispozici ve zpětném zhlédnutí, takže se diváci budou moct podívat i na filmy, které běžely až týden nazpět,“ uvedl marketingový ředitel UPC Jan Kohout. Joj Cinema HD je zařazena do základní nabídky Klasik.

-mav-