Nescafé Dolce Gusto uvádí globální kampaň

úterý, 30. srpna 2016, 18:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Nescafé Dolce Gusto společnosti Nestlé oznámila spuštění své nové globální kampaně „Kreativita zdokonaluje klasiku“, ve které vystupuje will.i.am, slavný hudebník a držitel Grammy.

„Nová kampaň oslavuje schopnost tvůrčího ducha vytvářet jedinečné hodnoty, a to prostřednictvím paralely mezi kreativitou tvorby hudby a přípravy kávy,“ popsala společnost Nestlé.

Ve spotu will.i.am aranžuje svoji vlastní verzi kultovního hitu (Sittin' On) The Dock of the Bay od Otise Reddinga.

Kampaň celosvětově zahájila 30. srpna na facebookové stránce snímky ze zákulisí natáčení a fotografování kampaně formou exkluzivního materiálu – jedná se o upoutávku na premiéru reklamního spotu. Ta proběhne na globální facebookové stránce a sociálních sítích 1. září 2016, poté se objeví v televizi.

V Česku bude kampaň komunikována v PR, online i v televizi. Celkem se objeví v 50 zemích.

Nespresso

-mav-