Talent půjde jako startovací pořad Joj Family

neděle, 28. srpna 2016, 07:30 Slovensko MediaGuru

Joj Family zahájí své vysílání v Česku od pondělí 5. září, program staví na pořadech TV Joj.

Slovenská mediální skupina Joj Media House, která od září přivede do Česka novou stanici Joj Family, se divákům poprvé představí v pondělí 5. září 2016 od 16:00 pořadem Soudní síň. Jako svůj první hlavní prime-timový pořad nabídne od 20:20 talentovou show Česko Slovensko má talent. V Česku se tak start Talentu objeví o den později než na Slovensku, kde Joj další řadu talentové show zahájí v neděli 4. září. Ohlášený příchod plnformátové "rodinné" televize na český trh se řadí k nejvýznamnějším událostem právě končícího týdne ve slovenských médiích.

Programový plán pro první dva týdny stanice Joj Family počítá v hlavním večerním vysíláním s dalšími nosnými pořady TV Joj. Jde zejména o původní seriály Naši, Zoo, zmiňovanou show Česko Slovensko má talent, Soudní síť a Nákupní maniačky či nový soutěžně-zábavní pořad Hádej můj věk. Talentovou reality show nabídne Joj family třikrát týdně.

JOJ Family

Návštěvníci půjdou poprvé od 8. září

Ve čtvrtek 8. září zahájí TV Joj vysílání své letošní podzimní novinky, pořadu Návštěvníci - Cesta do minulosti. Jde o soutěžní pořad, který zavede soutěžící a televizní diváky do doby roku 1840. Děj se odehrává na farmě s vybavením odpovídajícím roku 1840. Úkolem soutěžících je přežít v podmínkách, které mají odpovídat zvolenému roku. Vítěz si odnese 50 tisíc euro. První díl se představí v čase od 21:30. V následujícím týdnu od pondělí 12. září se Návštěvníci budou vysílat i v pondělním hlavním vysílacím čase (20:35).

Mladá fronta vstoupí do segmentu B2B

Česká vydavatelská společnost Mladá fronta vstoupí na slovenském trhu do segmentu odborných B2B titulů. Na přelomu září a října uvede ve slovenštině svůj titul Postgraduální medicína. „Je to pro nás první krok do odborných tištěných titulů na Slovensku. Uvidíme, jaké kroky si budeme moci dovolit dál. I na Slovensku budeme chtít pořádat kongresy a uplatňovat stejnou strategii jako v Česku. To znamená nabídnout inzerentům kombinaci odborné akce a tištěného média," řekl v rozhovoru pro MediaGuru.cz Karel Novotný, ředitel divize Medical Services společnosti Mladá fronta. Mladá fronta už v červenci otevřela slovenský web Medical Services a začala prodávat odborné knihy na Slovensku.

4-postgradualni_medicina

-mav-