Media Club upraví podíly stanic při prodeji reklamy
Stanice skupiny Barrandov si v reklamním prodeji polepší, jejich podíl vzroste.
Nákupní uskupení Media Club upraví od začátku března podíly televizních stanic v rámci dvou základních balíčků využívaných pro prodej reklamy. V celkovém balíčku nazvaném "bundle total" se zvýší zastoupení skupiny Barrandov na 19,5 % (dosud 18 %). O jeden procentní bod se také zvýší zastoupení stanice Prima Cool na 13 %. Naopak o jeden procentní bod se sníží hlavní stanice Prima a mírně poklesne i zastoupení ostatních TV.
Také v balíčku "bundle exclusive" se zvýší zastoupení stanice Prima Cool, a to o dva procentní body na 16 %. Navýší se také podíl Prima love o jeden bod na 10 %. Podíl hlavního kanálu Prima se v tomto balíčku nemění, naopak se snižuje podíl ostatních TV (Óčko, Nickelodeon, Mňam, Mňau).
Podíl TV stanic, Media Club, od 1.3. 2017
Bundle Total | podíl |
Prima | 42% |
Prima Cool | 13% |
Prima love | 8% |
Prima Zoom | 5% |
Prima Max | 6% |
ostatní TV | 6,5% |
Barrandov Group | 19,5% |
Podíl TV stanic, Media Club, od 1.3. 2017
Bundle Exclusive | podíl |
Prima | 53% |
Prima Cool | 16% |
Prima love | 10% |
Prima Zoom | 6% |
Prima Max | 8% |
ostatní TV | 7% |
Ceník TV reklamy společnosti Media Club od 1. března 2017 se ale nemění.
-mav-