Media Club upraví podíly stanic při prodeji reklamy

pondělí, 06. února 2017, 10:40 TV MediaGuru

Stanice skupiny Barrandov si v reklamním prodeji polepší, jejich podíl vzroste.

Nákupní uskupení Media Club upraví od začátku března podíly televizních stanic v rámci dvou základních balíčků využívaných pro prodej reklamy. V celkovém balíčku nazvaném "bundle total" se zvýší zastoupení skupiny Barrandov na 19,5 % (dosud 18 %). O jeden procentní bod se také zvýší zastoupení stanice Prima Cool na 13 %. Naopak o jeden procentní bod se sníží hlavní stanice Prima a mírně poklesne i zastoupení ostatních TV.

Také v balíčku "bundle exclusive" se zvýší zastoupení stanice Prima Cool, a to o dva procentní body na 16 %. Navýší se také podíl Prima love o jeden bod na 10 %. Podíl hlavního kanálu Prima se v tomto balíčku nemění, naopak se snižuje podíl ostatních TV (Óčko, Nickelodeon, Mňam, Mňau).

Podíl TV stanic, Media Club, od 1.3. 2017

Bundle Total podíl
Prima 42%
Prima Cool 13%
Prima love 8%
Prima Zoom 5%
Prima Max 6%
ostatní TV 6,5%
Barrandov Group 19,5%

Podíl TV stanic, Media Club, od 1.3. 2017

Bundle Exclusive podíl
Prima 53%
Prima Cool 16%
Prima love 10%
Prima Zoom 6%
Prima Max 8%
ostatní TV 7%

Ceník TV reklamy společnosti Media Club od 1. března 2017 se ale nemění.

-mav-