Louženská opouští Zoot, nastupuje do 2Fresh

sobota, 01. dubna 2017, 12:00 Lidé MediaGuru

Pavlína Louženská přestupuje do digitální agentury 2Fresh, má zastávat pozici stratéga.

Pavlína Louženská se od dubna stane součástí agentury 2Fresh, její pozice je definována jako stratég. Opouští tak společnost Zoot, kde působila jako marketingová ředitelka. Společnost 2Fresh podle svých slov sama oslovila. Oceňuje, že agentura nepracuje pouze pro klienty, ale staví také vlastní startupy. To vidí jako příležitost, jak být u tvorby nebo vývoje produktů, ne jen u konečné komunikace.

V  agentuře se má podílet na různých aktivitách od kreativních kampaní, předávání know-how pomocí vzdělávacích aktivit 2Fresh nebo startupy Costlocker a Atoto. Věnovat se má také bikesharingovému projektu Rekola.

Kromě Louženské nastoupil do týmu 2Fresh také UX designer Petr Štědrý, který přichází z MSD a vede akademii pro UX designery UX Well. Novou tváří je také lídr projektového týmu Adam Sobotka, který přichází ze Socialbakers.

Pavlína Louženská zastávala do března letošního roku dva roky pozici marketingového ředitelky Zoot. Zde ji vystřídal Jiří Caudr, který donedávna vedl marketing O2. Firma ke konci února, že Louženská se přesouvá na jinou pozici v rámci Zoot.

2Fresh je digitální agentura, která se od tvoření kampaní a microsites přesunula i k návrhům digitálních produktů a uživatelských rozhraní jako jsou rozsáhlé weby, internetová bankovnictví, webové samoobsluhy i televizní rozhraní. Rozšířila se i na zahraniční trhy.

-mav-