Burda zahájí měsíčník Baví mě žít pro ženy 50+

pondělí, 22. května 2017, 17:35 Tisk MediaGuru

Jde o první měsíčník v portfoliu Burdy Praha, který se hlásí k cílové skupině nad 50 let.

Vydavatelství Burda Praha začíná vydávat nový časopis Baví mě žít. Měsíčník je určen pro cílovou skupinu žen starších 50 let. To je zatím spíše opomíjená cílová skupina.

Časopis má doplňovat komunita tvořená prostřednictvím on-line komunikace a pořádání eventů. „Domníváme se a samozřejmě to máme podpořeno i detailními průzkumy trhu, že moderní ženy 50 + jsou specifickou cílovou skupinou,“ konstatuje generální ředitelka Petra Fundová. Dodává, že socio-demografické křivky naznačují delší aktivitu populace, a to jak v profesním, tak osobním životě.

Měsíčník Baví mě žít má rozsah 84 stran, poprvé vychází ve středu 24.5. 2017 v tištěném nákladu 60 tisíc výtisků, prodejní cena je 34,99 Kč.

„V rámci tohoto projektu jsme udělali vícero odvážných kroků,“ uvedla publisherka Zuzana Diniz Sousa. „Především jsme přiznali věk cílové skupiny. Jdeme tím naproti nejen čtenářkám, ale také inzertním klientům, pro které se otevírá dobrá příležitost promovat své produkty určené specifické věkové skupině,“ říká.

bavi-me-zit

Šéfredaktorkou časopisu Baví mě žít je Jana D. Divišová, která má více než dvacetileté zkušenosti napříč life-stylovými tituly, byla mimo jiné dlouholetou redaktorkou Vlasty, šéfredaktorkou Kafe.cz, on-line magazínu pro ženy, působila na pozici šéfeditorky v FTV Prima a poslední dva roky jako šéfredaktorka klientských titulů vydavatelství Mladá fronta.

Ambassadorkou prvního čísla se stala herečka Simona Stašová.

Časopis Baví mě žít je koncipován jako projekt Burda 360°. Strategie spočívá ve zvyšování zásahu cílových skupin propojováním tištěného a online obsahu se sociálními médii, natáčení videí, pořádání eventů, zasílání e-mailingů. Proto bude zároveň s měsíčníkem Baví mě žít uveden na trh rovnou i brand extension nové značky, a to měsíčník s názvem Baví mě žít Křížovky v rozsahu 32 stran za 19,99 Kč.

Burda Praha podpoří uvedení nového časopisu na trh několikaměsíční marketingovou kampaní. TV spoty budou k vidění na TV Prima Group a TV Barrandov, dále vydavatel investuje do rádií, přednostních pozicí v místě prodeje a k propagaci nového titulu použije i outdoorové plochy.

-mav-