Barrandov se v červnu přiblížil k 10 %, roste v PT
Nejsilnější tuzemskou televizní skupinou je Nova, nejrychleji roste skupina Barrandov.
Televizní skupina Nova se i v červnu stala nejsledovanější televizní skupinou ve všech hlavních diváckých kategoriích. Souhrnný celodenní podíl ve skupině 15+ představoval 30,5 %, což bylo o 0,7 procentního bodu víc než ve stejném loňském období. Druhými nejsilnějšími se staly stanice České televize, jejichž podíl ale oproti loňskému červnu poklesl o 3,7 procentního bodu. Svoji pozici vylepšila skupina Prima, která si meziročně připsala 0,8 procentního bodu. Stanice skupiny Barrandov se přiblížily 10 %, svůj podíl meziročně vylepšily o 3 procentní body. Svůj podíl navýšily i stanice Atmedia.
Ve skupině 15+ si hlavní kanál skupiny Barrandov připsal meziročně nejvyšší navýšení podílu ze všech tuzemských stanic. Skupině Nova zase pomohly tematické stanice Nova Cinema, Nova Action a Nova 2. Skupině Prima pomáhá filmový Prima Max, Atmedii stanice Joj Family.
Skupina Barrandov si meziročně významně pomohla v hlavním vysílacím čase, kde se její podíl meziročně téměř zdvojnásobil a zvýšil se o 4,5 procentního bodu (platí pro 15+).
Podíl TV skupin (%), červen 2017, celý den
celý den | 15+ (%) | změna | 15-54 (%) | změna | 15-69 (%) | změna |
Nova Group | 30,5 | 0,7 | 37,9 | 3,3 | 33,7 | 2,0 |
ČT celkem | 27,5 | -3,7 | 22,8 | -2,7 | 25,0 | -3,6 |
FTV Prima | 21,4 | 0,8 | 21,6 | 0,4 | 21,7 | 0,4 |
Barrandov TS | 9,8 | 3,1 | 5,3 | 0,7 | 8,2 | 2,3 |
Atmedia | 3,8 | 1,2 | 3,0 | 0,7 | 3,4 | 1,0 |
Stanice O | 0,8 | 0,1 | 1,4 | 0,2 | 1,0 | 0,1 |
zastupované* | 0,7 | 0,0 | 1,4 | 0,0 | 0,9 | 0,0 |
ostatní | 5,2 | -2,4 | 6,4 | -2,7 | 5,8 | -2,4 |
Podíl TV skupin (%), červen 2017, prime-time
prime-time | 15+ (%) | změna | 15-54 (%) | změna | 15-69 (%) | změna |
Nova Group | 33,2 | -1,7 | 39,4 | 1,8 | 35,7 | -0,5 |
ČT celkem | 26,7 | -4,0 | 21,6 | -4,3 | 24,3 | -4,1 |
FTV Prima | 22,7 | 1,4 | 25,3 | 1,9 | 23,9 | 1,5 |
Barrandov TS | 9,7 | 4,5 | 4,9 | 1,4 | 8,0 | 3,5 |
Atmedia | 3,0 | 1,0 | 2,3 | 0,6 | 2,6 | 0,9 |
Stanice O | 0,4 | 0,1 | 0,7 | 0,2 | 0,5 | 0,1 |
zastupované* | 0,3 | 0,0 | 0,6 | 0,0 | 0,4 | 0,0 |
ostatní | 3,9 | -1,5 | 5,2 | -1,6 | 4,5 | -1,5 |
*Prima Comedy Central, Nickelodeon, Mňam TV, změna vs. VI/2016 v procentních bodech
Podíl obchodních skupin (%), červen 2017
celý den | 15+ | 15–54 | 15–69 |
Media Club | 32,7 | 29,7 | 31,8 |
Nova Group | 30,5 | 37,9 | 33,7 |
ČT celkem | 27,5 | 22,8 | 25,0 |
Atmedia | 3,8 | 3,0 | 3,4 |
ostatní | 5,2 | 6,4 | 5,8 |
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere
-mav-