Media Club začlení do prodeje reklamy Retro TV
Hudební televizi Retro začne od září při prodeji reklamy zastupovat Media Club.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/08/Retro-TV.png?v=1)
Hudební televize Retro Music Television rozšíří portfolio stanic obchodně zastupovaných společností Media Club. Zařazena bude do obou balíčků (Exclusive a Total) v rámci ostatních TV. Zároveň od 1. září dojde k mírné úpravě podílů jednotlivých stanic v bundlu. Retro TV je v současnosti zastupována společností Atmedia.
Retro TV se zaměřuje na hudební hity od 60. let do počátku nového milénia. V pravé části obrazovky je vysílání zpravidla doprovázeno textovými informacemi o interpretech a skupinách. Provozovatelem Retro TV je společnost Hudební televize, která má od letošního dubna nové vlastníky, jsou jimi podnikatelé Tomáš Fuxa a Jiří Neymon. Podíl Retro TV představoval v červnu 0,13 % ve skupině 15+ a 0,12 % ve skupině 15-54 (zdroj: ATO-Nielsen Admosphere).
Media Club tak rozšiřuje počet zastupovaných stanic. Vedle stanic skupin Prima, Óčko a Barrandov zprostředkovává reklamu i pro televize Mňam, Mňau, Nickelodeon, Nick Jr. a nově od září Retro TV.
S účinností od 1. září vstupuje v platnost také nový ceník Media Clubu, který mírně mění podíly jednotlivých stanic v bundlu. V bundlu Exclusive se navyšuje podíl hlavního kanálu skupiny Prima a Prima Zoom (v obou případech o jeden procentní bod). Naopak o bod se snižuje zastoupení Prima Love a Prima Cool.
V bundlu Total se rovněž navyšuje podíl stanic Prima a Prima Zoom, ale také skupiny Barrandov (+0,5) a ostatních TV (+0,5).
Podíl stanic Media Clubu s platností od 1. 9. 2017
Bundle Exclusive | Bundle Total | |
Prima | 54% | 43% |
Prima Cool | 15% | 12% |
Prima Love | 9% | 6% |
Prima Zoom | 7% | 6% |
Prima Max | 8% | 6% |
Barrandov Group | není součástí | 20% |
ostatní TV (Óčko, Óčko Gold, Mňam TV, Mňau TV, Nickelodeon, Nick Jr., Prima Comedy Central, Retro TV) | 7% | 7% |
-mav-