DigitalAd: Zapojené weby dosáhly v říjnu milionového obratu
Startup pohybující se v programatické reklamě ohlásil za první měsíc milionový obrat pro zapojené weby.

Petr Mácha, zakladatel DigitalAd
Portfolio společnosti DigitalAd, která se věnuje zejména správě RTB kampaní, v současné chvíli pokrývá 1,3 mil. unikátních uživatelů v rámci desítek webů. V říjnu 2017 se jejich obrat realizovaný v rámci metody yield managementu DigitalAd pro RTB systémy poprvé dostal nad milion korun, uvedla ve středu společnost.
DigitalAd je internetový startup, který byl založený v srpnu 2017, zaměřuje se především na programatickou reklamu. K nejvýnosnějším formátům posledních měsíců má patřit nativní reklama, která v DigitalAd aktuálně překročila 60 Kč/CPT a do konce roku by měla dosáhnout hranice 70 Kč/CPT.
-mav-