Jupí uvádí „hřejivé“ sirupy vhodné na zimu

pátek, 3. listopadu 2017, 12:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Kofola se značkou Jupí představuje novinku sirupů vhodných pro horké nápoje.

Série Hřejivých koktejl sirupů Jupí, foto: Kofola

Značka Jupí na trhu uvádí novou řadu svých sirupů. Hřejivé koktejl sirupy je možné pít se studenou vodou, ale plně se rozvinou jako horký nápoj.

Na trhu je v současnosti v prodeji pět variant – Hřejivá Náruč s chutí broskve a čokolády, Hřejivý Dotyk s chutí pomeranče, skořice a hřebíčku, Hřejivý Sen s kombinací zázvoru, medu a citronu, Hřejivý Orient s grepem, badyánem a zázvorem a Hřejivé Srdce spojující meduňku, badyán a zázvor. Již nyní jsou k dostání v obchodech Globus, Tesco a Albert, přičemž v posledních dvou jmenovaných je nabídka doplněna i o speciální příchutě.

Klíčový vizuál k Hřejivým koktejl sirupům Jupí

Po celou zimní sezónu budou novinky podpořeny marketingovou kampaní, jež bude navazovat na letní vlnu komunikace značky. „Kampaň je v první řadě o zahřívání. Protože Hřejivé koktejl sirupy tu jsou od toho, aby zahřály a vnesly sluníčko do chladného, sychravého dne,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz brand manažerka Petra Dusilová. K vidění bude v televizi, na sociálních sítích a dalších komunikačních kanálech.

-stk-