
Nezisková organizace Byznys pro společnost připravila na podporu Národní potravinové sbírky, kterou organizuje, „písmenkovou“ komunikační kampaň. Jejím cílem je informovat o sbírce a zapojit do ní co nejširší veřejnost.
Hlavní inspirací pro kreativní ztvárnění, pod kterým je podepsáno studio Družina, se staly domácí zavařovačky, které evokují poslání sbírky – sbírku trvanlivých potravin. Z nádob, byly vytvořeny písmena, naplněná nejrůznějšími potravinami různé struktury, barev i skupenství. „Písmo je pro nás nositelem obsahu, i jednotlivý́ znak jím může být naplněn až po okraj. V našem zpracování jsou znaky písma jako prázdné nádoby, připravené přijmout do sebe doslova jakýkoliv obsah. Dohromady pak vytvářejí text hlavního sdělení – Národní potravinová sbírka,“ říká Jan Žaloudek, art director studia Družina.
Kampaň bude k vidění v tisku, outdooru a také v online prostředí. Podpořena bude komunikací na internetových stránkách www.potravinypomahaji.cz, na facebookovém a instagramovém profilu akce, PR aktivitami a zapojením blogerů. Rovněž poběží i v místě prodeje a na vlastních komunikačních kanálech zapojených řetězců, mezi něž patří Tesco, Globus, Penny Market, Kaufland, Albert, Lidl, Billa, Makro, dm drogerie markt a Rossmann.
„Věříme, že letos překonáme rekordní výnos sbírky z loňského roku, kdy se vybralo 312 tun zboží, z toho 4,6 tun drogistického zboží,“ říká Milan Kříž, ředitel komunikace platformy Byznys pro společnost. Vybrané zboží bude věnováno například matkám samoživitelkám, lidem v azylových domech, seniorům a dalším potřebným. Záštitu nad sbírkou převzal ministr zemědělství Marian Jurečka.
-stk-