Služba Zonky spouští 8. ledna novou televizní kampaň, kterou staví na lidech a jejich zákaznické zkušenosti. V reklamním spotu hrají jak vybraní lidé z komunity, tak zaměstnanci Zonky, mimo jiné Michaela Brodecká, jež má ve firmě na starosti PR a content, či šéf obchodu Lukáš Marek.
„Od nasazení nového marketingového konceptu v polovině roku 2017 vyrostla naše služba Zonky.cz více než čtyřikrát a již v prosinci si u nás lidé půjčili přes dvě miliardy korun,“ říká Jakub Strýček, marketingový ředitel Zonky, a dodává: „Tím, jak stále roste počet lidí, kterým služba pomohla k levnější půjčce, otvírá se nám možnost ukázat široké veřejnosti, že kolem nich je velké množství lidí, kteří Zonky vyzkoušeli a jsou spokojeni.“
Spot, jehož režie se ujal Karel Janák, bude k vidění na stanicích skupiny Prima. Televizní spot následně doplní komunikace se sloganem „Vydělávej jako banka“, jež se zaměří na investory, jejichž počet již překročil 16 tisíc. V polovině března na kampaň naváže další vlna produktové komunikace s plyšovým maskotem Zonky na podporu mobilní aplikace.
V následujících měsících představí Zonky také komunitní platformu. „Je postavena na myšlence, že Zonky nechce být jen u startu mnoha zajímavých projektu, ale pomáhat jim i v jejich dalším růstu. Projekt má zatím pracovní označení Zonky Points a jeho detaily bychom rádi představili široké veřejnosti nejpozději do konce března 2018,“ prozrazuje Jakub Strýček.
-stk-