Lidl opakuje retro týden, tentokrát i s oblečením

pondělí, 26. února 2018, 17:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Lidl opět sází na retro styl, k potravinám přidává i kolekci inspirovanou 90. léty.

Heidi Klum v nové kolekci Let's Denim, zdroj: Lidl

Heidi Klum v nové kolekci Let's Denim, zdroj: Lidl

Obchodní řetězec Lidl do svých prodejen od 5. března opět vrací nabídku v retro stylu. V dobových obalech nabídne ve všech 236 prodejnách na 80 výrobků, včetně mléka v sáčku, lančmítu nebo Pitralonu. K tomu bude k dostání speciální kolekce Let’s Denim od Heidi Klum, která se inspirovala džínovou módou 90. let. Součástí budou džíny, lacláče, džínové bundy, barevné vyšší boty a další.

Lidl uvádí novou kolekci Let's Denim, foto: Lidl.

Lidl uvádí novou kolekci Let's Denim, foto: Lidl.

Lidl uvedl svůj retro týden poprvé v roce 2015, od té doby jej zopakoval už několikrát.

-stk-