Marketing Heinekenu povede v Česku Agnieszka Gorecki

pondělí, 5. února 2018, 10:00 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

V čele marketingu společnosti Heineken stojí od začátku února Agnieszka Gorecki.

Agnieszka Gorecki, foto: Heineken

Agnieszka Gorecki, foto: Heineken

Od 1. února stojí v čele marketingu společnosti Heineken ČR Agniezska Gorecki, která v posledních letech pracovala pro pivovar v čínské Šanghaji. Ve své pozici bude i členkou management týmu. Nahrazuje Petra Havlíčka, který vedl marketingu od roku 2015 a nyní řídí marketing společnosti Rémy Cointreau.

Agnieszka Gorecki pracuje pro Heineken celý svůj profesní život, tedy více než třináct let. V letech 2004 až 20012 působila ve Francii, nejprve na pozici trade marketingové manažerky, později jako marketingová manažerka pro export, kdy měla na starosti realizaci globálních strategií značek Desperados, Fischer či Adelscott na exportních trzích. Ve spolupráci s místními distributory dále zastřešovala i řízení a monitoring aktivit značek v Belgii, Polsku, Německu, Velké Británii a dalších zemích. Téměř pět let pak strávila v Paříži jako mezinárodní manažerka značky Desperados, aby se posléze přesunula do Amsterdamu a stala se globální manažerkou komunikace značky Heineken. Kromě globálních kampaní odpovídala i za řízení rozvoje nadlinkových materiálů, televizních reklam a strategii značky na lokálních trzích v Asii. V lednu 2016 se stala manažerkou marketingu značky Heineken v Šanghaji.

-stk-