Ad Intel: TV reklama pokračuje letos v růstu

úterý, 20. března 2018, 07:30 Reklama, Výzkum MediaGuru

Monitoring reklamních investic registruje za první dva měsíce růst především televizní reklamy.

Foto: MediaGuru.cz

Až o 19 % se v meziročním srovnání měly navýšit investice do televizní reklamy podle hrubých údajů z monitoringu Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere. Údaj se vztahuje na období prvních dvou měsíců letošního roku. V korunovém vyjádření je zvýšení televizní reklamy na úrovni 600 mil. Kč.

Podle monitoringu si dále dobře vede rozhlasová reklama, meziročně si měla připsat za leden a únor 13% růst. Lehce nad úrovní loňského roku je také tisková reklama a i outdoorová, přestože v únoru zaznamenala pokles. Monitoring nepřináší údaje o internetové (display) reklamě. 

Monitorované investice do médií, I-II/2018

Monitorované investice do médií, II/2018

Zdroj:  Nielsen Admosphere, bez vlastní inzerce

Připomínáme, že monitorované mediální investice neodpovídají skutečným objemům vynaloženým na reklamu v médiích.

-mav-