Albert startuje velikonoční věrnostní kampaň

úterý, 6. března 2018, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na Velikonoce nabízí Albert za nasbírané body pomocníky na pečení a zdobení značky Zenker.

Zdroj: Albert

Zdroj: Albert

Obchodní řetězec Albert spouští od 7. března novou věrnostní kampaň s názvem „Velikonoce si koledují o nápady“. Až do 3. dubna bude možné získat za nasbírané body pomocníky na pečení a zdobení značky Zenker, a to buď zdarma, nebo se slevou.

Nová věrnostní kampaň se nese v duchu komunikačního konceptu s mottem „Stojí za to jíst lépe“, který Albert představil na začátku letošního roku. Jeho cílem je zákazníky inspirovat, jak se podívat na jídlo z nových úhlů. „Věříme, že výrobky z naší věrnostní kampaně jim poskytnout inspiraci na společné chvíle s blízkými, a vytvoří si tak svoje vlastní a originální svátky jara,“ říká Barbora Vanko, mluvčí obchodů Albert.

Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu ve všech supermarketech a hypermarketech Albert jeden bod. Za 10 nasbíraných bodů pak mohou získat zdarma sadu vykrajovátek či tvořítek s velikonoční tematikou nebo s výraznou slevou například zdobičku nebo 3D pečící formy na beránka, zajíce či formu na koláč.

Kampaň bude k vidění v místě prodeje, dále v televizi, tisku, na internetu a sociálních sítích. Doplní je také komunikace v letácích. 

Kreativní koncept kampaně pochází z dílny agentury LineArt. 

 -stk-