Milka testuje zapojení Messenger bota do soutěže

středa, 7. března 2018, 15:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Milka nasadila do spotřebitelské soutěže Messenger bota, původně česká kampaň běží na třech trzích.

Milka spustila spotřebitelskou soutěž o termosky, foto: Mondelēz.

Milka spustila spotřebitelskou soutěž o termosky, foto: Mondelēz.

Značka čokolád Milka z portfolia Mondelēz International testuje použití aplikace Facebook Messenger ve spotřebitelské soutěži o brandované termosky.

Uživatelům stačí koupit jakýkoliv produkt Milka v jakékoliv nominální hodnotě, vyfotit na mobil účtenku a nahrát ji do soukromé zprávy, tedy přes Messenger Facebook u profilu Milka. Ohledně postupu v průběhu registrace je přitom přímo naviguje automatizovaný Messenger bot. Do soutěže, která poběží až do 13. března, je zároveň možné se registrovat také prostřednictvím webových stránek značky Milka.

„Registrace přes mobil a klidně rovnou z obchodu je snadná a rychlá,“ říká Kristina Mikulová, manažerka značky Milka. „A to jsme přesně chtěli. Použití Messengeru vidíme jako uživatelsky komfortnější než prostřednictvím webové stránky, byť i tu nadále využíváme. Zapojení těchto aplikací je v komunikaci se spotřebiteli nové, ale už teď se ukazuje, že plně funkční. Zhruba čtvrtina z celkového množství registrovaných soutěžních účtenek je získaná právě přes Facebook Messengera,“ dodává s tím, že z účtenek registrovaných v jednom dni je každý nadcházející den počítačovým algoritmem náhodně vybráno 333 vítězů brandovaných Milka termosek.

Kampaň běží nejen v online prostředí, na sociálních sítích, ale i v místě prodeje. Přípravu a realizaci kampaně má na starost agentura Peppermint digital. Kromě České republiky a Slovenska ji zajišťuje ještě pro Polsko. Nákup médií zajišťuje Carat.

Messenger bota již v roce 2016 využila v kampani například společnost O2, která jej stylizovala do rapera, odpovídajícího v rýmech. V rámci zákaznického servisu ho používá dopravce Leo Express, přes jehož chat bota si mohou zákazníci koupit jednosměrnou jízdenku, nebo pojišťovna AXA, která tak umožňuje sjednání cestovního pojištění. Na pomoc s nákupem boty nasadil e-shop Mall.cz či CZC.cz.

-stk-