Nescafé v kampani zakládá Institut pozitivního rána

úterý, 20. března 2018, 15:22 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nescafé Classic Crema přichází s novým konceptem, jenž staví na ranních rituálech.

Tomáš Pavelka v novém spotu značky Nescafé Classic Crema, foto: Nestlé

Tomáš Pavelka v novém spotu značky Nescafé Classic Crema, foto: Nestlé

Značka Nescafé Classic Crema představuje nový komunikační koncept, v němž zkoumá v rámci Institutu pozitivního rána ranní rituály a hledá mezi nimi ten nejúčinnější. Hlavním představitelem Institutu a průvodcem televizním spotem se stal herec Tomáš Pavelka. 

„Komunikaci Nescafé Classic Crema jsme chtěli posunout do modernější podoby a současně v nadsázce ukázat, že dobrá nálada a pozitivní energie, kterou šálek Nescafé Classic Crema ráno přináší, vychází z hluboké znalosti těžkých rán našich zákazníků“ doplňuje manažerka značky Eliška Cibulková.

Nový koncept je uveden od 5. března kampaní, jež běží v televizi v České republice a na Slovensku. Nasazeny budou reklamní spoty o délce 30 a 20 sekund.

Pod kampaní je podepsána agentura Publicis Prague, konkrétně senior copywriter Petr Roth a kreativní ředitel Petr Malina. Produkci zajistila společnost Boogie Films, režie se ujala Alice Nellis.

-stk-