Privátní dealy na Seznam.cz nově i s behaviorálním cílením

pátek, 2. března 2018, 07:45 Internet & Mobil MediaGuru

Jednou z hlavních výhod privátních dealů má být lepší kontrola cílené reklamy ve vlastním reklamním prostoru.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Loni na podzim začal Seznam.cz nabízet behaviorální data prostřednictvím programatického nákupu. Vedle dosavadní možnosti koupit cílení formou integrovaných dat v Adform DSP mohou klienti nově nakoupit datové segmenty také v podobě privátních dealů, a to ve spolupráci s dodavatelem technologie AppNexus SSP.

Nakoupit lze tak cílený reklamní prostor programaticky přes jakékoliv DSP, jako například DoubleClick, Adform, AppNexus a další.

Hlavní výhodou privátních dealů má být lepší kontrola cílené reklamy ve vlastním reklamním prostoru a zároveň možnost vytvářet je pro všechny RTB platformy bez nutnosti přímého exportu dat. „Privátní dealy jsou stále více poptávanou formou programatického prodeje ze strany klientů a navazují tak na námi zavedený a úspěšný model z garantovaného prodeje cílené reklamy,“ uvedl Jakub Novotný, manažer reklamních systémů společnosti Seznam.cz.

„Cílená reklama je každým rokem důležitější součástí reklamních kampaní našich klientů. V přímém nákupu jde téměř o 40 %. V programatiku už je to takřka nutná součást nákupu z důvodu větší efektivity,” dodal Ondřej Krišica, ředitel Divize reklamy Seznam.cz.

-mav-