Sklizeno v kampani tematizuje nenávist dětí k zelenině

pátek, 2. března 2018, 13:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani propaguje Sklizeno „opravdovou nenávist“ dětí k opravdové zelenině.

Nová kampaň sítě Sklizeno, zdroj: Sklizeno

Nová kampaň sítě Sklizeno, zdroj: Sklizeno

Síť prodejen Sklizeno spustila koncem února novou kampaň, v níž chce ukázat, že k opravdové zelenině pociťují děti „opravdovou nenávist“.

„Víme, že vztah dětí k zelenině není zrovna přátelský. A pokud se jedná o super kvalitní zeleninu, půjde pak o čistou nenávist. A tu jsme se rozhodli v dětském pojetí v naší kampani ztvárnit a ukázat tak rodičům, že zelenina ze Sklizeno je ta nejopravdovější zelenina,” vysvětluje Klára Palmer, kreativní ředitelka agentury McCann Prague, jež je pod kampaní podepsána.

Kampaň je k vidění v outdooru a tisku. V plánu jsou i další aktivity v místě prodeje, kde bude téma kvality složení a původu potravin rozvedeno.

Zdroj: Sklizeno

Zdroj: Sklizeno

Zdroj: Sklizeno

Zdroj: Sklizeno

Vizuály nafotil Pavel Hejný v produkci společnosti Creative Embassy. Za McCann Prague měl kreativní zpracování na starost tým Kláry Palmer ve složení art directora Ondřeje Kroupy, copywritera Ivana Soukupa a accountek Lucie Srbkové a Šárky Veselé.

O síti Sklizeno si více můžete přečíst v našem článku z letošního Retail Summitu.

-stk-