ČSOB Pojišťovna startuje kampaň se skupinovým konceptem

čtvrtek, 5. dubna 2018, 10:28 Aktuality, Reklama MediaGuru

Komunikační koncept ČSOB s Jindrou a Jindrou se poprvé objeví i v kampani ČSOB Pojišťovna.

Zdroj: ČSOB Pojišťovna

Zdroj: ČSOB Pojišťovna

ČSOB Pojišťovna od 1. dubna spustila novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem „Životní pojištění, jak ho neznáte“. 

Nová kampaň rozvíjí nedávno uvedený koncept Čekáme nečekané skupiny ČSOB. Hlavními tvářemi komunikace jsou tak opět manželé Jindra a Jindra, které ztvárnili herci Marie Doležalová a Marek Taclík. Doplňuje je maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v nadlinkových kampaních společnosti už v loňském roce. 

Kampaň odporuje tak speciální nabídku v podobě pojištění hospitalizace – klienti, kteří si v době kampaně životní pojištění sjednají, získají od pojišťovny 300 Kč za každý den strávený v nemocnici. V případě neodkladné operace nebo při pobytu na oddělení JIP nebo ARO vyplatí ČSOB Pojišťovna dvojnásobek. 

Kampaň bude k vidění až do konce května v televizi, outdooru, na internetu a prodejních místech společnosti. Reklamní spoty budou nasazeny na stanicích skupiny Nova a Prima. 

Pod kampaní je podepsána agentura J. Walter Thompson. 

-stk-