Hospodářské noviny mění páteční vydání
Economia upravuje páteční vydání Hospodářských novin, týká se obsahu i grafiky.

Zdroj: Economia
Páteční Hospodářské noviny prošly proměnou. Hlavní změnou oproti běžnému vydání v průběhu týdne má být rozsah témat a hloubka jejich zpracování, k úpravám došlo i v grafice novin. Nově pod značkou HN nabídnou čtenářům každý týden čtení na celý víkend.
Autorem grafické úpravy novin včetně loga je artdirector mediálního domu Economia Jan Vyhnánek. Obsah pátečního vydání chce klást podle Economie důraz na zajímavou publicistiku, aktuální zahraniční zpravodajství, novinky z vědy, výzkumu a inovací i velké příběhy nejen z byznysového prostředí.
„Špičková žurnalistika v podání hlavních osobností našeho newsroomu, témata rozebraná do hloubky a v souvislostech, nové formáty a žánry. To jsou základy, na kterých budujeme nové páteční HN. Po úspěšném relaunchi zpravodajského serveru Hospodářských novin, ke kterému došlo v lednu letošního roku, je proměna pátečního vydání HN další inovací, která má posílit celou rodinu Hospodářských novin,“ uvedl člen představenstva a ředitel redakcí Economia Vladimír Piskáček.

Zdroj: Economia
Nové HN vychází ve vyšším nákladu s podporou celorepublikové kampaně v TV, on-linu, tisku, outdooru a MHD velkých měst.
-mav-