Konference ukáže, jak na zákaznickou péči na sociálních sítích

pondělí, 23. dubna 2018, 07:40 Aktuality, Marketing MediaGuru

Konference Customer Contact 2018 bude na téma péče o zákazníky v době sociálních sítí.

Zdroj: Customer Contact

Zdroj: Customer Contact

Aktuální trendy v byznysu kontaktních center představí třetí ročník konference Costumer Contact, která se uskuteční 12. června v Ovenecké ulici v Praze. Klíčová slova letošního ročníku tvoří call centra, kontaktní centra, péče o zákazníka, ale i online prodej, telemarketing a sociální média. Agendu konference doplňují také témata outsourcingu a řešení pro call centra, právě tak jako školení a motivace jejich operátorů. Pořadatelem je Forum Media, nový vydavatel týdeníku Marketing & Media.

Na konferenci vystoupí například Dorota  Kajfoszová, manažerka  on-line marketingu  O2, jež přiblíží, jak telekomunikační operátor přistupuje k péči o zákazníky přes sociální sítě. Lenka Bartizalová ze společnosti BlueLink International CZ se bude ptát, zda byl dříve spokojený zákazník, nebo spokojený zaměstnanec, Oleg Vojtíšek, ředitel on-line prodeje Stavební spořitelny ČS, promluví o trendech v prodejích přes internet. David Doležel z pojišťovny Colonnade ukáže, jak se změnila kritéria pro výběr externího call centra. Marek Řídký z firmy DreamView vystoupí s novým nástrojem zvyšujícím efektivitu telemarketingu. Na živých příkladech nahrávek hovorů bude Vratislav Kalenda z Image Lab demonstrovat hlavní principy telefonické komunikace s extrémně náročnými klienty. A nekomerční  sféru  zastoupí  plukovník  Jan Urbánek, který  vede  linku  112  integrovaného záchranného systému. 

Více informací naleznete na stránkách konference.

-stk-