Young Lions: V PR zvítězili Adamec a Svobodová z Ogilvy

úterý, 17. dubna 2018, 18:25 Aktuality, PR, Young Lions 2018 MediaGuru

V letos poprvé vyhlášené kategorii PR na soutěži Young Lions vítězí Přemysl Adamec a Anežka Svobodová ze skupiny Ogilvy.

Anežka Svobodová a Přemysl Adamec z Ogilvy získali v kategorii PR na Young Lions první místo, foto: Lionhearted.

České kolo letošní soutěže Young Lions vyhlásilo vítěze druhé ze čtyř kategorií. Po včerejších mediích patřilo úterý kategorii PR, jež je součástí tohoto kreativního klání vůbec poprvé. Soutěžící měli připravit PR kampaň pro Českou společnost paliativní medicíny a pomoci jí jednak překonat tabu, jež se se smrtí v českém kontextu obecně pojí, jednak zvýšit povědomí o pediatrické paliativní péči. 

První místo obsadil tým Přemysla Adamce a Anežky Svobodové z Ogilvy, konkrétně z Ogilvy PR a Social@Ogilvy. Na druhém místě se umístil rovněž tým z Ogilvy, složený z Terezy Raidové a Václava Rambouska. Třetí místo získala Gita Jílková a Dita Vašíčková z agentury Bison & Rose. 

Druhé místo obsadili Tereza Raidová a Václav Rambousek z Ogilvy, foto: Lionhearted.

Třetí místo pro Gitu Jílkovou a Ditu Vašíčkovou z agentury Bison & Rose, foto: Lionhearted

Čestné uznání putovalo Alžbětě Králové a Karlu Komínkovi z IPM Consulting a také Jakubu Křenkovi a Nicole Princlové z Creative ADison. 

Čestné uznání bylo uděleno Alžbětě Králové a Karlu Komínkovi z IPM Consulting, foto: Lionhearted.

Čestné uznání získal tým Jakuba Křenka a Nicole Princlové z Creative ADison, foto: Lionhearted.

O vítězích rozhodovala porota, které předsedala Gabriela Lungu, zakladatelka společnosti Wings Creative Leadership Lab, a v níž dále zasedali: Alžběta Fridrichová z ADisonu, Dita Stejskalová z Ogilvy PR, Vladimír Bystrov z Bison & Rose a Martin Frýdl z AC&C PR. 

Prezentace všech prací najdete zde.

V průběhu týdne budou probíhat prezentace a vyhlášení vítězů i v dalších kategoriích – Print a Digital.

Vítězové budou v červnu reprezentovat Českou republiku ve světovém finále v Cannes, které se koná jako součást nejvýznamnějšího festivalu kreativity Cannes Lions. Ti, co se umístí na stupních vítězů, a to ze všech kategorií se budou moci zúčastnit třídenního Winners Camp, plného workshopů, školení a diskusí. České kolo soutěže pořádá společnost Lionhearted. 

-stk-