
Český volejbalový svaz (ČVS) představil novou vizuální identitu, která vychází z nové dlouhodobé strategie. Autorem strategie je agentura Raul, o redesign se postaralo studio Dynamo Design.
Od května se bude svaz prezentovat pod názvem Český volejbal, který zastřeší kompletní volejbalové dění napříč herními úrovněmi, věkových kategorií hráčů i způsobem hry.
Nová identita staví na hodnotách modernosti a dynamiky. Proto se při vytváření nového loga ČVS záměrně vyhnul pouhému faceliftu stávajícího symbolu štítu se zakomponovaným míčem, sítí a národní vlajkou, ale šel cestou nového dynamického brandu. Logo reprezentuje základní atributy volejbalu, jako je dynamičnost, bod nebo smeč, a zároveň pracuje s písmenem V, značící nejen volejbal jako takový, ale i vítězství. Barevností odkazuje na národní symboliku a rovněž funguje jako jednoduchá a rozlišitelná obrazová značka.

Změna loga Českého volejbalového svazu

Symbolika nového loga Českého volejbalu
Barevným variováním nového symbolu agentura dosáhla odlišením jednotlivých podznaček, jako je beachvolejbal, snowvolejbal a mnoho dalších, při zachování vizuální jednoty.

Barevné variace značky Český volejbal

Merchandising s novým logem Českého volejbalu

Aplikace nové vizuální identity Českého volejbalu na Facebooku
„Na strategii jsme pracovali přibližně šest měsíců. Dotýkáme se v ní všech důležitých oblastí od náborů a mládež, přes vrcholový volejbal až po ten rekreační. Součástí strategie je také masterplan kroků, které je potřeba realizovat, aby se stal volejbal atraktivnějším pro děti, amatérské hráče, fanoušky a také partnery,“ vysvětluje Petr Lešek z agentury Raul.
-stk-