ČS naplno rozjíždí kampaň na online bankovnictví George

středa, 23. května 2018, 11:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká spořitelna svou kampaň na internetové bankovnictví George posouvá do další fáze.

Klíčový vizuál ke kampani na George, zdroj: Česká spořitelna

Klíčový vizuál ke kampani na George, zdroj: Česká spořitelna

Po měsíci nepřiznané kampaně se Česká spořitelna posouvá do další fáze podpory svého nového internetového a mobilního bankovnictví George, které pouští do ostrého provozu. Cílem komunikace je převést do George do konce tohoto roku více než 1,5 milionu zákazníků stávajícího internetového bankovnictví Servis24. 

Kampaň se sloganem „Všechno se dá dělat snáz“ staví na chytrých řešení zdánlivě problematických situacích, ať už se jedná o  synchronizované houpání dětí na houpačce a zalévání zahrádky, nebo třeba neotřelý způsob, jak dceři udělat culík. K vidění bude od 24. května v televizi na stanicích skupiny Nova, dále v síti kin Cinestar a Cinema City, v tisku, outdooru a na internetu.  

Hlavní části kampaně předcházel teaser, který byl k vidění v outdooru, televizi a na internetu. Ten pracoval pouze s logem Georgem, symbolem jakéhosi středníku, a claimy: „George. Už se znáte?“ nebo „George. Konečně.“

Pod kampaní je podepsána agentura Young & Rubicam. Spot režíroval Marek Partyš, dokresluje jej píseň Toma Jonese Give a Little Love. Natáčelo se v Praze na Břevnově, v Třebešíně, Černošicích, Mělníce a Libčicích.

Internetové a mobilní bankovnictví George prošlo ročním testováním, kdy si ho vyzkoušelo přes půl milionu klientů. Bylo vyvinuto mezinárodním vývojářským týmem v rámci Skupiny Erste a inspirovalo se intuitivním designem a ovládáním, typickým pro sociální sítě a mobilní aplikace. Postaveno je na platformě otevřeného bankovnictví a umožňuje přidávání aplikací třetích stran a nových funkcionalit.

Fulltextové vyhledávání umožňuje v Georgi najít jakoukoli odchozí či příchozí platbu nebo příjemce. Přes mobilní aplikaci je možné faktury rovnou nafotit. V rámci obchod George Store si mohou zákazníci dobíjet mobilní telefony, personalizovat si vzhled George, případně si online zřídit úvěrové produkty Peníze na klik, Hypotéky online a Kontokorent. V rámci aplikace je možné vytvořit i jednorázovou kartu na bezpečnou platbu přes internet.

„Vyvinuli jsme také vlastní platební aplikaci pro mobilní telefony na bázi technologie NFC, kterou již testují naši zákazníci a od podzimu s ní budou moci uživatelé mobilního George platit u obchodníků místo karty. Jednáme o spolupráci s řadou třetích stran,” popisuje Filip Zeman, ředitel Digitální produktů a služeb České spořitelny s tím, že platba mobilem bude primárně možná na telefonech s operačním systémem Android. 

Do konce roku si klienti budou moci v George sledovat své účty i z jiných bank, a to Air Bank, ČSOB, UniCredit Bank, Fio Bank, Raiffeisenbank, Moneta Money Bank, ING a mBank.

V reálném čase dokáže George automaticky analyzovat finanční chování svých uživatelů a nabízet jim personalizovaná doporučení formou SMS zpráv nebo notifikací v aplikaci. „George dnes umí v reálném čase učinit zhruba čtyřicet rad a doporučení, které jsou personalizované podle finančního chování konkrétního klienta. Počet rad a doporučení se v budoucnu znásobí,“ dodává Zeman. George tak například klienta varuje, když mu na účtu nezbývá dostatek peněz na zaplacení inkasa nebo trvalých příkazů. Naopak v případě, že limit internetových transakcí na kreditní kartě významně převyšuje klientovy reálné platby, doporučí mu limit snížit. Rovněž dokáže upozornit na expiraci osobních dokladů, pojistných smluv nebo investičních produktů.

George přinese zákazníkům rovněž novou dvoufaktorovou metodu zabezpečení platebních transakcí prostřednictvím aplikace George klíč. Ta bude klienta ověřovat osobním autentizačním PINem nebo biometricky při každém vstupu do George. Následná autorizace plateb v bankovnictví bude probíhat pomocí osobního autorizačního PINu. George klíč tak nahradí stávající potvrzování přihlášení a plateb prostřednictvím SMS zprávy. 

Přechod klientů ze Servisu24 do George bude probíhat postupně a každý klient bude mít čas tři týdny, kdy bude moci využívat obě služby  souběžně, než přejde pouze na George a Servis24 mu bude uzavřen. Do konce roku 2018 bude Servis24 postupně ukončen pro individuální klienty České spořitelny, noví klienti si již nyní mohou aktivovat pouze George. Internetové bankovnictví Business24, které využívají firemní klienti, zatím změna nečeká. Pro přesun byla rovněž posílena kapacita klientského centra, uživatelům bude k dispozici také non-stop chat v rámci webové a posléze i mobilní aplikace George.

-stk-