Fénix: Nejvíce cen má Boomerang, nejlepší content Ambiente

čtvrtek, 24. května 2018, 21:15 PR MediaGuru

Nejlepší content marketingovou strategii má Ambiente, nejvíce cen posbírala agentura Boomerang Communication.

Zlato v kategorii Content marketing strategie získala restaurační síť Ambiente, zdroj: Ambiente

Zlato v kategorii Content marketing strategie získala restaurační síť Ambiente, zdroj: Ambiente

Soutěž Fénix content marketing vyhlásila ve čtvrtek 24. května 2018 během slavnostního večera v Pražské křižovatce vítěze svého pátého ročníku. Nejvíce cen si odnesla agentura Boomerang Communication, která bodovala svou prací pro Vodafone, Škoda Auto, Ahold, ComAp nebo Český červený kříž. Rovněž jeden z jejích editor – Štefan Švec – získal ocenění Nejlepší editor. Nejlepší content marketingovou strategii má restaurační síť Ambiente.

Zlato v kategorii B2B časopisy si odnesl titul The Current, který připravuje Boomerang Communication pro společnost ComAp. Nejlepším B2C časopisem byl vyhlášen ZOOT, který však letos přestal vycházet. V kategorii B2E časopisy bodoval studentský magazín Události na VUT v Brně, z B2E novin první místo obsadily noviny Škoda Mobil, které vznikají ve spolupráci Škoda Auto a Boomerang Publishing. Zlaté ocenění za jednorázová média si vysloužila publikace Bublinky společnosti USSPA.

V online kategoriích zlato za nejlepší obsah na Facebooku získala organizace Greenpeace, na YouTube zabodoval Footshop, nejlepší kampaň pro sociální média vytvořila agentura Symbio digital pro Twisto, která si zlato odnesla i v kategorii Nejlepší video a jeho použití. První místo v kategorii Online magazín obsadil web Patálie.cz, za kterým stojí společnost AXA a CreativeDock.

V rámci soutěže byla rovněž udělena celá řada zvláštních ocenění. Za texty si jej odnesl časopis Čilichili, který pro Vodafone tvoří Boomerang Communication. Ta získala rovněž ocenění za koncept publikace Mladý zdravotník pro Český červený kříž. Za design titulu byl oceněn počin Smart vydavatelství Economia pro ČEZ Esco.

Fénix content marketing 2018

Pořadí Zadavatel Zhotovitel Název přihlášené práce
B2B časopisy
1. ComAp Boomerang Communication The Current
2. Sodexo Pass ČR Boomerang Communication À la card
3. Makro Cash&Carry ČR  Salt&Pepper Agency Gastro
B2C časopisy
1. ZOOT ZOOT Časopis ZOOT
2. Vodafone CR Boomerang Communication ČiliChili
3. Zátiší Group obsah: Zátiší Group, grafika: Ateliér Frank Z magazín Zátiší Group
B2E časopisy
1. Vysoké učení technické v Brně obsah a sazba: VUT interně, grafika: Vojtěch Lunga Události na VUT v Brně
2. Tipsport.net Tipsport.net V kurzu
3. České dráhy  České dráhy/SevenArt  Železničář
B2E noviny
1. Škoda Auto Boomerang Communication/Škoda Auto Škoda Mobil
2. Ahold CR Boomerang Communication Albertoviny
3. Miele technika  Miele technika Profesionál
Jednorázová média
1. USSPA  USSPA Bublinky
2. O2 CR Economia  Securita
3. ČEZ Esco Economia  Smart
Nejlepší fotografie a její použití
1. Vermont Holding Corporate Publishing View
2. DeBRa ČR fotografie: Lucie Robinson, digitální a analogová manipulace fotografií: Lin Kunčická Kalendář DeBRa 2018 - Error
3. neuděleno x x
Nejlepší ilustrace a její použití
1. Presco Group Presco Group Maria Makeeva 2018
Nejlepší editor
1. Vodafone CR Boomerang Communication Štefan Švec
Facebook
1. Greenpeace ČR Greenpeace ČR Plast je past
2. Prague City Tourism Michaela Losekoot Facebooková stránka Prague.eu
3. Rémy Cointreau CR Peppermint Digital Jägermeister
YouTube
1. Footshop  Footshop  Footshop YouTube kanál
2. Český národní registr dárců dřeně Konektor Social #Dobroodkosti
3. Mondelēz CR Konektor Social  Milka - Přidej se k nám!
Instagram
1. Ambiente x Otevření restaurace Kantýna
2. Rémy Cointreau Czech Republic Peppermint digital Jägermeister
3. Prague City Tourism Michaela Losekoot Instagramový profil @CityOfPrague
Social media kampaň
1. Twisto payments Symbio digital Twisto - Ulevujeme lidem od starostí s placením
2. Škoda Auto Zaraguza CZ Škoda Auto - Víkend odložených výletů
3. Footshop Footshop  Footshop x influencers OOTD
Microsite
1. neuděleno x x
2. AXA ČR a AXA Slovensko CreativeDock Kolik stojí zdraví
3.  neuděleno x x
Blog
1. Ambiente Milk, manGoweb Jídlo a radost
2. neuděleno x x
3. Vysoké učení technické v Brně x ZVUT.cz
Online magazín
1. AXA Česká republika a AXA Slovensko CreativeDock Patálie.cz
2. Aliance pro energetickou soběstačnost Konektor Social Obnovitelně.cz - přední server o obnovitelných zdrojích
3.  neuděleno x x
Nejlepší video a jeho použití
1. Twisto payments  Symbio digital Twisto - Ulevujeme lidem od starostí s placením
2. Plzeňský Prazdroj a.s. Triad Advertising Příběhy zlatého ležáku
3. Pojišťovna Generali Elite Solutions Generali má hokej v srdci
Content marketing strategie
1. Ambiente Ambiente Obsahová strategie restaurací Ambiente
2. neuděleno x x
3. neuděleno x x
Zvláštní ocenění za redesign
- Makro Cash&Carry ČR Salt&Pepper Agency  Epikure
Zvláštní ocenění za design titulu
- ČEZ Esco Economia  Smart
Zvláštní ocenění za koncept
- Český červený kříž Boomerang Communication  Mladý zdravotník
Zvláštní ocenění za aktivaci v cílové skupině
- Institute for Democracy 21 Interní tým + strategie: Ogilvy Social Prezident 21
Zvláštní ocenění za originalitu v sektoru B2E
- Miele technika s.r.o. x Profesionál
Zvláštní ocenění za texty
- Vodafone CR  Boomerang Communication Čilichili

-stk-