Harper’s Bazaar zavádí značku Bazaar Byznys

středa, 16. května 2018, 17:05 Tisk MediaGuru

Lifestylový magazín Harper’s Bazaar rozvíjí novou platformu pro úspěšné ženy.

Zleva: Světlana Witovská, Iveta Fabešová, Veronika Brázdilová a Kateřina Vincourová, foto: Harper’s Bazaar

Neformálním brunchem pro padesát úspěšných žen z módního průmyslu představil ve středu lifestylový časopis Harper’s Bazaar (Bauer Media Praha) značku Bazaar Byznys. Má fungovat formou pravidelných eventů a workshopů jako platforma pro úspěšné a aktivní ženy z různých oborů. Setkání mají sloužit ke sdílení zkušeností, vzájemné podpoře a inspiraci nebo k navázání nových obchodních či přátelských vztahů.

„Rubriku Bazaar Byznys znají čtenářky z časopisu, ale ta se z něj teď vydává na samostatnou cestu, v jejímž rámci se budeme pravidelně scházet, podporovat, sdílet zkušenosti, inspirovat se a zároveň se i dobře bavit. Do budoucna plánujeme ročně tři až čtyři workshopy pro čtenářky, chystáme speciální galavečeři a na jaře 2019 u příležitosti výročí 100 let volebního práva žen v České republice plánujeme i velkou konferenci,“ představila novou platformu publisherka časopisu Harper’s Bazaar Lada Rudovská.

Vydavatelství Bauer Media Praha vnímá eventy a workshopy Bazaar Byznysu také jako zdroj pro nové příjmy. „Očekáváme, že tento formát bude dobře fungovat rovněž jako platforma pro nové obchodní příležitosti a spojení. Klienti a jejich značky se díky Bazaar Byznysu budou moci osobně prezentovat jak našim čtenářkám, tak VIP hostům. Přesah eventů zajistí i speciální tematická příloha Harper’s Bazaar Byznys, kterou také připravujeme,“ uvedla ředitelka inzerce Bauer Media Praha Karolína Holinková.

První setkání Bazaar Byznysu, které se konalo za podpory značky Dior v hotelu Augustine, a Luxury Collection Hotel, Prague, moderovala Světlana Witowská. Mezi hosty byly úspěšné podnikatelky, manažerky, ale i blogerky nebo umělkyně.

Na pódiu vystoupila CEO Xeroxu Veronika Brázdilová s přednáškou, jak uspět v mužském IT světě a přitom si zachovat ryze ženské vlastnosti. Majitelka sítě cukráren IF Café Iveta Fabešová popsala, jak spolu s budováním své firmy postupně budovala i vlastní sebevědomí, a umělkyně Kateřina Vincourová představila přítomným svá díla a upozornila na to, jak je důležité zůstat sama sebou, nebát se být jiná a být svobodná.

Další akce pod hlavičkou Bazaar Byznys připravuje časopis Harper’s Bazaar na podzim letošního roku.

-mav-