Sabre Awards: Češi získali tři ceny, boduje hlavně O2

čtvrtek, 24. května 2018, 13:00 PR MediaGuru

O2 slaví úspěch na mezinárodní soutěži Sabre Awards se svou kampaní „Svoboda není zadarmo“.

Zdroj: O2

Mezinárodní soutěž Sabre Awards vyhlásila ve středu 23. května své vítěze v regionu EMEA. Česká republika získala celkem tři ocenění, z toho dvě si odnesla společnost O2 za svou kampaň Svoboda není zadarmo“, která vznikla ve spolupráci se slovenským O2 a agenturami Triad Advertising, Seesame a FleishmanHillard. 

Kampaň, v níž byla 17. listopadu loňského roku vytvořena „provizorní Železná opona“, byla rovněž vyhlášena jako druhý nejlepší PR projekt napříč kategoriemi celé Evropy v kategorii Platinum Sabre. Ocenění, která se udělují jen za první místo, si vysloužila v kategoriích Telecommunications a Corporate Social Responsibility.

Kampaň zasáhla celkem šest milionů Čechů a Slováků. „Chtěli jsme tak symbolicky poukázat na fakt, že svoboda a volný přístup k informacím nejsou samozřejmostí ani téměř třicet let od Sametové revoluce,“ přibližuje tisková mluvčí O2 Lucie Jungmannová. Tato kampaň figuruje i na shortlistech České ceny za PR, nicméně jen v kategoriích Přeshraniční projekty a Digital & Social Media.

Další ocenění si odnesla v regionální kategorii Central Eastern Europe agentura AC&C za kampaň „Razíme cestu“ pro společnost LMC.

V rámci ankety PR Consultancies of the Year bodovala česká agentura Ewing PR, která se stala agenturou roku regionu CEE (střední a východní Evropa).

Přehled všech výsledků letošního ročníku naleznete zde. Vítězové ankety PR Consultancies of the Year jsou k prohlédnutí zde.

Sabre Awards EMEA vyhlašuje každoročně internetový portál Holmes Report. Prestižní oborové médium v několika rozličných kategoriích oceňuje nejenom kreativitu jednotlivých PR kampaní, ale především jejich dosah. V rámci letošního ročníku vybírala porota z více než 2 500 přihlášek z celé Evropy. Skupina Holmes byla založena v roce 2000 Paulem Holmesem, předním odborníkem v oboru PR.

-stk-