Sexistické prasátečko bude letos vyhlášeno naposled

čtvrtek, 10. května 2018, 18:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Organizace Nesehnutí končí s anticenou Sexistické prasátečko, 10. ročník bude poslední.

Zdroj: Nesehnutí

Zdroj: Nesehnutí

Nevládní organizace Nesehnutí ukončí letos anticenu Sexistické prasátečko, která „oceňuje“ nejsexističtější reklamy na českém trhu. 

Organizace to oznámila na svém Facebooku v příspěvku se sdíleným článkem z The New York Times, jenž se zabýval reklamou pivovaru Bernard na téma #metoo. 

„Letos je to opravdu poslední ročník Sexistického prasátečka. Plánujeme se věnovat dalším tématům rovnosti žen a mužů a desátý ročník je pěkná příležitost anticenu uzavřít. Začínali jsme s ní s přáním, aby veřejnost o sexistické reklamě diskutovala a situace se v české společnosti hodně posunula. A i když téma není zdaleka vyřešené, chceme nyní předat štafetu veřejnosti,“ uvedla na dotaz MediaGuru.cz za Nesehnutí Petra Havlíková. 

V rámci Sexistického prasátečka o udělení anticeny rozhoduje jednak hlasování veřejnosti, jednak odborná veřejnost. Na výsledky loňského ročníku se můžete podívat zde

-stk-