Voráček jde z Economie do vydavatelství Burda

středa, 30. května 2018, 15:35 Tisk, Lidé MediaGuru

David Voráček, dosud ředitel inzerce Economie, se stává novým členem manažerského týmu Burda Praha.

David Voráček, foto: Burda Praha

David Voráček, foto: Burda Praha

Na pozici ředitele pro business development Burda Praha nastoupí od 1. července David Voráček, který poslední téměř čtyři roky působil na pozici inzertního ředitele vydavatelství Economia. V Burda Praha bude mít na starost rozvoj obchodu a vývoj nových produktů.

Má úzce spolupracovat s obchodím oddělením, které od konce loňského roku vede Leo Kallista. Do obchodního oddělení také na začátku roku nastoupil Milan Kubát, který přišel z pozice obchodního ředitele společnosti Slevomat a který má na starosti segment digitálních médií.

„Naším cílem je hledat nové zdroje příjmů mimo tradiční prodej inzerce a pokračovat tak ve směru, který jsme si nastavili. Chceme být mediálním domem, který našim klientům nabízí komplexní komunikaci jejich značek na nejrůznějších platformách a který je schopný přizpůsobit se jejich individuálním potřebám,“ řekla Petra Fundová, generální ředitelka vydavatelství Burda Praha.  

David Voráček dříve působil i jako šéf interní Agentury Najisto, která se stala součástí Economie v rámci fúze s internetovým vydavatelstvím Centrum Holdings v roce 2014. 

-mav-