Cannes Lions: Y&R má stříbro za kampaň pro magazín Reportér

středa, 20. června 2018, 16:30 Reklama, Cannes Lions 2018 MediaGuru

V pořadí druhé ocenění do Česka přiveze agentura Y&R, a to za tiskové inzeráty pro magazín Reportér.

Reportér - Questioning Neo-nazism od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions

Další ocenění z festivalu Cannes Lions pro české agentury získala Y&R, která byla oceněna stříbrným lvem v kategorii Print & Publishing za svou kampaň pro magazín Reportér. Tři vizuály tematizují investigativní žurnalistiku a její potenciál změnit u čtenářů pohled na danou problematiku.

Reportér - Questioning Radicalism od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions

Reportér - Questioning War od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions

Y&R tak z Cannes přiveze v pořadí druhé ocenění, první získala agentura Geometry Prague, jež v kategorii Health & Wellness získala bronz za svůj projekt Touching Masterpieces.

České kampaně mají i další nominace

České agentury však mají stále pár želízek v ohni. Y&R má v současnosti osm nominací. S oceněnou kampaní má čtyři nominace v kategorii Industry Craft, dále se do finále dostala s reklamním spotem pro organizaci Post Bellum, a to v kategorii Film Craft.

V kategorii Direct soutěží s kampaní Mamma Beer, kterou připravila pro organizaci Mamma Help. Ve spolupráci s pivovarem Žatec vyvinula speciální nealkoholické pivo pro ženy s rakovinou prsu, jejichž chuť se v době onkologické léčby výrazně mění.

Zdroj: Cannes Lions

Zatím poslední dvě nominace má Y&R v kategorii PR, a to za kampaň za Neratov, kterou připravila pro Českou spořitelnu.

Zdroj: Cannes Lions

Geometry Prague se dostala do finále s Touching Masterpieces ještě v kategoriích Digital Craft, kde má tři nominace, v Brand Experience & Activation se dvěma nominacemi a v Innovation s jednou.

Dění v Cannes sledujeme také v naší reportáži, kterou průběžně doplňujeme zde.

-stk-