Charitativní značka Maappi otevřela v Kotvě svůj pop-up

neděle, 17. června 2018, 09:13 Aktuality, Marketing MediaGuru

Značka Maappi v prostorách obchodního domu Kotva představí například limitovanou edici Converse.

Maappi otevřela svůj pop-up store, foto: Maappi.

Maappi otevřela svůj pop-up store, foto: Maappi.

Charitativní značka Maappi, za kterou stojí příběh 14letého Matěje, jenž trpí autismem a zároveň rád maluje mapy, otevřela v červnu svůj pop-up store v prostorách obchodního domu Kotva. Nabízí v něm veškerý svůj sortiment z e-shopu, tedy například trička, mikiny a batohy, ale také limitovanou edici značky Converse s mapou Prahy v roce 2100.

Maappi letos připravila limitovanou edici pro značku Converse, foto: Maappi

Maappi letos připravila limitovanou edici pro značku Converse, foto: Maappi

Matějovy mapy se v roce 2016 staly hlavním motivem potisku látek charitativní kolekce Autista pro autisty v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. V loňském roce se značce Maappi podařilo vybrat peníze na vytvoření první kolekce prostřednictvím crowdfundingové sbírky na HitHit.cz. Letos vytvořila limitovanou kolekci triček adidas pro běžeckou sérii RunCzech, připravila cestovatelský deník Marco-Polo a v současnosti se domlouvá s Footshopem.

-stk-