Kofola spouští Pěnožrouty, aktivaci s rozšířenou realitou

čtvrtek, 7. června 2018, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kofola připravila na léto aktivaci, v níž se chytají přes rozšířenou realitu Pěnožrouti.

Zdroj: Repro YT Kofola

Zdroj: Repro YT Kofola

Značka Kofola spustila svou letošní letní aktivaci pro segment HoReCa. Staví ji na mobilní herní aplikaci s rozšířenou realitou, v níž mohou zájemci chytat tzv. Pěnožrouty. 

„Naším cílem bylo vytvořit unikátní zážitek s čepovanou Kofolou přímo v místě její konzumace, tzn. v co největším množství gastro provozoven v Čechách a na Slovensku, a to přímo s ikonickým Kofola krýglem a pro Kofolu typickou pěnou. Věřím tomu, že chytání Pěnožroutů bude bláznivá zábava na celé toto léto,“ říká marketingová manažerka kolové kategorie Lucia Tarbajovská. 

Ve více než 13 000 provozovnách v České republice a na Slovensku si lidé mohou přes staženou mobilní aplikaci, která je dostupná pro iOS i Android, naskenovat logo na plném krýglu načepované Kofoly. Z něho potom vylítne jedna ze 150 unikátních postaviček, které je potřeba polapit. Patří mezi ně například Pěnakula, Pěnokopka, Pěnihlavá saň a další. 

Pěnožrouti jsou rozděleni do několika úrovní, někteří z nich jsou vázáni na určitou oblasti. V okolí řeky Vltavy tak lidé polapí Pěndřicha Smetanu, zato u zámku Konopiště třeba Pěndinanda d´Este.  

Samotná kampaň obsahuje i další aktivity včetně soutěže o lístky na letní festivaly. Pokud uživatelé polapí Pěnera of Ostrava, mohou získat vstup na hudební festival Colours of Ostrava, Piešťanské Pěnisko zase přináší lístky na slovenský Grape.

Kreativu kampaně měla na starost agentura WMC Grey, pod jejíž taktovkou vznikly veškeré propagační materiály do provozoven, online spoty i samotná aplikace.

-stk-