Procházka po filmových Varech a jejich partnerech

pátek, 29. června 2018, 07:30 Marketing MediaGuru

Partneři karlovarského festivalu sází v Karlových Varech na letní pohodu i zábavní program.

Zdroj: FB Karlovy Vary International Film Festival

Zdroj: FB Karlovy Vary International Film Festival

V pátek 29. července zahájí 53. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Kromě filmových lahůdek nabídne bohatý doprovodný program, na kterém se nemalou měrou podílí celá řada partnerů. Jejich sestava letos doznala výrazných změn, což bylo způsobeno zejména odchodem dlouholetého generálního partnera – společnosti ČEZ. Hlavními partnery z řad firem i nadále zůstávají Vodafone a innogy, nově k nim přibyly Mall.cz a Accolade a naopak odešly pivovary Lobkowicz, které se zařadily po bok partnerů, jako je Unipetrol nebo KKCG. Novými hráči se stala společnost Philip Morris, která ve Varech vystoupí pod svou značkou IQOS, dále EP Industries, Czech Fund nebo Sokolovská Uhelná. Oficiálním vozem je BMW, kávou Nespresso, drinkem Becherovka, nealkoholickým nápojem Korunní a oficiálním beauty partnerem Dermacol.

Většina z partnerů se na karlovarský festival intenzivně připravuje. Někteří z nich už po nějaký čas lákají do místa dění – například na trafikách je k vidění Libor Bouček, který se těší na návštěvníky Karlových Varů ve spojení se značkou Iqos, v pražském metru či na nádraží zase kolemjdoucí narazí na vizuály od Becherovky a v televizi na spot s Janem Hřebejkem od Mall.cz.

Kampaně značek Iqos a Becherovka lákající na karlovarský festival, foto: MediaGuru.cz

Kampaně značek Iqos a Becherovka lákající na karlovarský festival, foto: MediaGuru.cz

Co vše si partneři nachystali na samotný festival, mapujeme v našem „festivalovém průvodci“.  

U hotelu Thermal

V centru festivalového dění – v hotelu Thermal, který se má letos začít rekonstruovat – se mohou zájemci s festivalovým pasem či akreditací nechat nalíčit a učesat v Dermacol Beauty Zone, zároveň si také mohou vyfotit ve fotokoutku či otestovat produkty tohoto karlovarského nováčka, který na poli kosmetiky vystřídal dosavadní Douglas.

Návštěvníci mohou uvnitř hotelu získat na infopointu Živý kraj informace k výletům po okolí či si prohlédnout výstavu časopisu Reflex k nedožitým 80. narozeninám kreslíře a humoristy Vladimíra Jiránka. Na terase hotelu již tradičně vznikne Moët Summer Lounge, kde je možné se osvěžit bublinkami Moët & Chandon a také podpořit fond AutTalk Kateřiny Sokolové, pomáhající lidem trpícím autismem.

Pokud by však někdo chtěl něco ostřejšího, hned vedle hotelu Thermal vznikne Becher Zone pod taktovkou dalšího karlovarského nováčkaznačky Becherovky –, která zaujala místo dosavadního oficiálního drinku vodky Finlandia. Připraveny jsou nejen koktejly, jídlo, ale i program sestávající z koncertů a různorodých workshopů. Zájemci se mohou naučit vyšívat se Zašívárnou, vyzkoušet si kaligrafii s Krasopiskou nebo se něco dozvědět od zahradního ateliéru Květerie.

Před hotelem rovněž vyroste stan Lobkowicz, kde proběhnou komentované degustace piva a škola čepování.

V okolí hotelu bude možnost dát si také kávu či dezert v Nespresso Café, které se na festivalu představí letos už popáté. K popíjení mohou návštěvníci zhlédnout krátké snímky ze soutěže mladých filmových tvůrců Nespresso Talents. Letos se točilo ve vertikálním formátu na téma „Co dokáže jen ona“, tedy příběhy silných žen, které dokázaly měnit svět kolem sebe.

Pohled na Nespresso Café u hotelu Thermal, foto: Nestlé

Pohled na Nespresso Café u hotelu Thermal, foto: Nestlé

Pro ty, co energii čerpají raději z vitamínů, bude připraven stan značky Fruitisimo. Ta si zde otestuje aplikaci, přes kterou budou zákazníci moct objednat a zaplatit drinky přímo z kina a po skončení projekce je už jen vyzvednout připravené. Novinka bude v září uvedena i do klasických prodejen.

V přilehlém parku bude otevřen Iqos lounge, kde se bude podávat káva, pohoštění a prosecco zdarma a zároveň zde bude možné vyzkoušet či zakoupit Iqos i tabákové náplně Heets. Téměř každý den se prostor promění v pódium, kde bude Libor Bouček zpovídat své hosty, například Davida Krause, Davida Gránského, Yemiho, Blanku Matragi, Pastu Onera či Vladimíra 518. Pod značkou Iqos vyrostou ve Varech ještě dvě pop-up prodejny, a to na promenádě u Lázní III a ve Smetanových sadech. Speciální prodejní místo bude i u vchodu do Becher's Baru v Grandhotelu Pupp.

Vizualizace Iqos lounge na karlovarském festivalu, zdroj: Philip Morris

Vizualizace Iqos lounge na karlovarském festivalu, zdroj: Philip Morris

Kdyby se někdo chtěl po dlouhém sezení protáhnout či prostě jen stihnout další film ve vzdálenějším kině, za Thermalem nalezne půjčovnu kol Specialized. Vrátit je mohou také u hotelu Pupp nebo u stanového městečka.

Vzhůru do Smetanových sadů

Od Thermalu lze vyrazit do Smetanových sadů, kde bude k občerstvení káva či hot dog v Benzina Stop Café, k úsměvu dopomůže pop-up značky Profimed a k relaxaci bude připraven Mall.cz Park, kde se budou nejen podávat masité a vegetariánské speciality z Tommy’s food trucku či drinky z Bugsy’s baru, ale svou premiéru zde budou mít také novinky z produkce internetové televize Mall.TV. V neděli 1. července se bude promítat úvodní epizoda sitcomu Hra o tom, že život je pouhou hrou.

Benzina provozuje v Karlových Varech své Stop Café, foto: Unipetrol.

Benzina provozuje v Karlových Varech své Stop Café, foto: Unipetrol.

Směrem na kolonády

Opačným směrem od Thermalu se mohou návštěvníci vydat přes kolonády k hotelu Pupp. Po cestě naleznou osvěžení na fresh pointech vody Korunní, na kterých bude k zakoupení kromě praktických držáků na lahev i minerálka ve speciálním designu od studia Najbrt, které je autorsky podepsáno také pod festivalovým vizuálem. V baru na Sadové kolonádě značka nabídne i vinné střiky z vybraných vín vinařství Marcinčák, Nového vinařství nebo od Honzy Stávka z Němčiček. A v neposlední řadě se zaměří na recyklaci plastu.

Festivalová edice přírodní minerální vody Korunní od studia Najbrt, zdroj: Korunní

Festivalová edice přírodní minerální vody Korunní od studia Najbrt, zdroj: Korunní

V sousedství vyroste také mobilní studio Radiožurnálu R-stream, odkud se bude vysílat živě. Programem provede moderátor Jan Pokorný a jeho festivaloví hosté.

Na Mlýnské kolonádě vznikne innogy energy point, kde si mohou zájemci vyzkoušet dabing, nechat se naklíčovat do scén vybraných českých snímků nebo zhlédnout vystoupení slam poetry. V pátek 6. července zde také bude probíhat pokus o „megaautogramiádu“, na níž by se měly podílet až tři desítky filmových herců, hereček a tvůrců. Na programu je také koncert s prezentací koprodukčních filmů. Do ulic poté innogy, která se s festivalem spojuje už 23 let, vyšle rikši – odchytnout půjdou přímo na kolonádě nebo přes aplikaci Liftago.  

Innogy energy point, foto: Jan Branč

Innogy energy point, foto: Jan Branč

Rikši od innogy, foto: Jan Branč

Rikši od innogy, foto: Jan Branč

Liftagem však bude možné zavolat si i červený Velotrix a nechat se dovézt na Vřídelní kolonádu, kde opět vyroste Vodafone pláž. K dispozici zde budou lehátka, dobíječky i zmrzlina Angelato. Ten, kdo bude mít dostatek energie, si může vyrobit vlastní filmový plakát nebo si zasoutěžit o slamák. A jak je už u mobilního operátora zvykem, i letos připravil festivalovou aplikaci s programem, podrobnostmi o filmech i rezervačním systémem vstupenek.

Vodafone pláž na Vřídelní kolonádě, foto: Vodafone

Vodafone pláž na Vřídelní kolonádě, foto: Vodafone

Na Divadelním náměstí vyroste již poněkolikáté Dům České televize, který nabídne besedy, projekce, čaje o třetí, výtvarné dílny, taneční školu či koncerty.

U Císařských lázní vznikne expozice BMW Group, která zde představí vozy BMW, Mini i motorky BMW Motorrad s možností testovací jízdy. Ve vybraných dnech proběhne také autogramiáda s ambasadory značky, například s Pavlem Turkem, Lukášem Krpálkem, Davidem Pastrňákem nebo Martinem Šonkou.   

Pohled na loňskou expozici BMW, foto: BMW Group

Pohled na loňskou expozici BMW, foto: BMW Group

Další informace také naleznete na stránkách festivalu.

-stk-