Billa v kampani stejně jako Lidl komunikuje čerstvost

pondělí, 23. července 2018, 17:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Billa v nové kampani zdůrazňuje, že je synonymem pro čerstvost už 27 let.

Klíčový vizuál nové kampaně obchodního řetězce Billa

Klíčový vizuál nové kampaně obchodního řetězce Billa

Poté, co koncem května spustil obchodní řetězec Lidl svou novou kampaň „Jednička v čerstvosti“, přichází nyní s „čerstvou“ komunikací i Billa. Se sloganem „Už 27 let jsme vašimi experty na čerstvost“ zdůrazňuje, jakou péči čerstvým potravinám dává. Obě dvě společnosti ve svých vizuálech využívají také motiv potravin tvořících číslice.

Klíčový vizuál aktuální kampaně obchodního řetězce Lidl

Klíčový vizuál aktuální kampaně obchodního řetězce Lidl

„Nabízet čerstvé a kvalitní potraviny pro nás není žádnou novinkou. Na českém trhu jsme již 27 let a naše strategie se od té doby nezměnila. Jsme konzistentní v našich strategických postojích a službách, které nabízíme našim zákazníkům,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel Billa ČR. „Jediné, co se v průběhu let změnilo, je šíře potravin, které nabízíme. Do našeho portfolia zavádíme pravidelně nové zboží, které zákazníkům zlepšují jejich životní styl, nebo potraviny obměňujeme podle aktuálních preferencí spotřebitelů. Jsme supermarketem 21. století a již 27 let opravdovými experty na čerstvost a kvalitu,“ dodává.

Ze sortimentu 9 000 produktů tvoří čerstvý a pravidelně obměňovaný sortiment potravin až 60 %. Jen čerstvého ovoce a zeleniny nabízí řetězec na 180 položek od 40 dodavatelů. V průměru 1/3 sortimentu tvoří plodiny tuzemských zemědělců, kteří je pro Billu pěstují pod značkou Česká farma.

Kampaň Billy, jež se letos ve své komunikaci doposud zaměřovala na levné ceny, startuje s důrazem na ovoce a zeleninu, v dalších týdnech se zaměří i na další čerstvé úseky a aktuální položky dle sezónnosti. K vidění je v televizi, tisku, outdooru, na internetu, kde jsou uvedeny různé tipy, jak poznat čerstvé potraviny, či v místě prodeje.

V předchozích letech byla kampaň realizována i  v některých zemích, kde skupina REWE provozuje své obchodní řetězce. Pro Českou republiku ji připravila agentura McCann Prague.

V korespondenci s kampaní zahájila Billa také rekonstrukci svých stávajících prodejen. Nové uspořádání má za cíl vyzdvihnout dlouhodobou strategii firmy s důrazem na kvalitu, čerstvost a podporu lokálních dodavatelů a regionálních producentů. Rekonstruovaných prodejen bude do konce roku více než 40 a v příštím roce budou následovat další.

-stk-