Datart zahájí v srpnu rebranding prodejen Euronics

úterý, 24. července 2018, 11:55 Aktuality, Marketing MediaGuru

Po fúzi Datartu se skupinou HP Tronic odstartuje rebranding padesátky prodejen Euronics.

Zdroj: Datart

Zdroj: Datart

Po fúzi společnosti Datart se skupinou HP Tronic, jež bude dokončena začátkem srpna, odstartuje rebranding padesátky prodejen Euronics na značku Datart. Do konce letošního roku tak žlutomodrý prodejce elektra počet svých prodejen zdvojnásobí a na českém a slovenském trhu jich bude mít celkem více než 110.

„Zastřešení elektro prodejen jednou značkou Datart je logickým krokem, který navíc přinese našim stávajícím i novým zákazníkům řadu výhod. Silné zázemí skupiny HP Tronic a mnoholeté zkušenosti elektrospecialisty umožní Datartu rozšiřovat nabídku produktů a služeb. Zároveň zachováme vysoký standard péče o zákazníky. Logistiku pak podpoříme vysoce moderním logistickým centrem v Jirnech. Například vybrané malé pražské prodejny budeme zavážet několikrát denně zbožím, které si zákazníci objednají v e-shopu s vyzvednutím v prodejně,“ vysvětluje Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP Tronic.

Maloobchodní řetězec Datart tvoří nyní 57 prodejen se sedmi kuchyňskými studii, z nichž 42 se nachází v České republice a 15 na Slovensku. Skupina HP Tronic aktuálně provozuje 67 prodejen Euronics v České republice. „S postupným rebrandingem vybraných prodejen Euronics na Datart začneme v srpnu. Do konce roku 2018 budeme mít v České republice téměř 100 prodejen a v příštím roce plánujeme další expanzi. Vytvoříme tak nejhustší síť elektro prodejen u nás. Prodejnu Datartu bude mít každý zákazník v dojezdové vzdálenosti do 30 minut od svého bydliště,“ prozrazuje plány Daniel Večeřa.

Vedle toho Datart pokračuje v přeměně stávajících prodejen do konceptu „Prodejna 21. století“, jehož hlavním motivem je humanizace prostoru. Koncept představil na podzim v roce 2015 a nadále ho rozvíjí. Datart ve spolupráci s architekty vytváří prostředí prodejny podle potřeb zákazníka. Stejně tak plánuje otevírání dalších Datart kuchyňských studií a malých městských prodejen.

Fúze skupiny HP Tronic a Datartu na českém a slovenském trhu byla loni na podzim schválena Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže a Protimonopolným úradem Slovenskej republiky. V roce 2017, již po fúzi s Datartem, činil obrat skupiny 15 miliard Kč a zisk 81,6 milionů korun. V současné době skupina zaměstnává 2 900 pracovníků. HP TRonic se k 1. srpnu stane nástupnickou organizací obou, do té doby samostatně fungujících společností. Finálním spojením HP Tronic a Datartu vzniká na českém a slovenském trhu síť zhruba 130 elektro prodejen, které každý rok navštíví více než 22 milionů zákazníků.

Do skupiny HP Tronic patří vedle Datartu také internetový obchod Kasa.cz a jeho slovenská obdoba Hej.sk. Do portfolia výrobků, které sama uvádí na český, slovenský a další evropské trhy, patří značky Eta, GoGen, JVC a Hyundai. Mimoto nabízí vlastní splátkový program a provozuje Resort Valachy s hotely Lanterna, Horal a Galik, Ski areálem Razula a golfovým hřištěm ve Velkých Karlovicích.

-stk-