Harper’s Bazaar představuje obměněnou redakci

pondělí, 2. července 2018, 14:45 Tisk MediaGuru

Do redakce Harper’s Bazaar přichází Miškovská, Vedral Kohútik, Tomišková, Tomis a Mazánková.

Zdroj: FB Harper's Bazaar

Zdroj: FB Harper's Bazaar

Pod vedením nové šéfredaktorky Nory Grundové obměňuje časopis Harper’s Bazaar svou redakci. Na pozici zástupkyně šéfredaktorky přišla Veronika Miškovská, která dříve působila v příloze Hospodářských novin Proč ne?! Fashion directorem se stává Mária Vedral Kohútik z Bauer Media Praha, kde zároveň pokračuje v práci pro měsíčník Dolce Vita. Do redakce dále přichází nová módní editorka Lucie Tomišková a beauty editorka Zdenka Tomis. Obměněný tým v příštích týdnech doplní ještě redaktorka Kristýna Mazánková z časopisu Marianne vydavatelství Burda. 

V nové sestavě redakce připravuje Harper’s Bazaar zářijové módní vydání, které je zároveň největším číslem roku. Do něho se již promítnou vizuální i obsahové změny časopisu. „Harper’s Bazaar je ve světě vnímán jako časopis, který se soustředí nejen na módu a krásu, ale také na důležitá ženská témata a sofistikované texty. S novým týmem na to chceme navázat a tento ženský hlas ještě posílit,” přibližuje Nora Grundová, která stojí v čele magazínu od května. 

Celý časopis projde redesignem, má dostat modernější vzhled a zavést i některé nové rubriky. „Chceme časopis výrazně otevřít spolupráci s ostatními světovými edicemi, a to nejen na redakční úrovni, ale i spolupořádáním speciálních projektů a eventů jako například setkání úspěšných žen z českého i zahraničního světa módy, umění nebo byznysu. Brzy také představíme nový web a další projekty a přílohy, které v blízké budoucnosti chystáme,” prozrazuje publisherka titulu Lada Rudovská. 

„Chtěla bych poděkovat Noře, že tak rychle sestavila redakci, a tím umožnila plynule navázat na rozběhnuté projekty a obchodní aktivity,” dodává k novému obsazení Karolína Heligrová – Holinková, head of team obchodního oddělení lifestylových titulů. Dodala, že se do redakce podařilo získat respektované profesionály.

Zářijové číslo bude podpořeno kampaní v hodnotě tří milionů korun v outdooru, na rádiu Evropa 2 a Expres a cross-promem v klíčových lifestylových časopisech, webech i na sociálních sítích. 

-stk-