Kampaň pro Prague Pride upozorňuje na nálepkování

pátek, 13. července 2018, 17:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Letošní kampaň pro festival Prague Pride od Havas Prague upozorňuje na zkreslující škatulkování.

Zdroj: Havas Prague

Zdroj: Havas Prague

Komunikační agentura Havas Prague připravila kampaň k 8. ročníku festivalu Prague Pride. Hlavním tématem festivalu i kampaně jsou rodiny, ve kterých LGBT lidé vyrůstají a v nichž si osvojují vzorce chování.

„Žijeme ve společnosti, která má ve zvyku nálepkovat, což vede ke stereotypům a zkreslování. Ale všichni jsme přeci víc než jen šprt, pejskař, teplouš nebo mamánek. Žádná z těchto nálepek, zvláště pak založená na sexuální orientaci, nevypovídá nic o tom, kým skutečně jsme. Proto říkáme: ať už máte jakoukoliv nálepku, všichni jste vítáni na Prague Pride,“ říká copywriterka Havasu Karla Calheiros.

„V letošní kampani upozorňujeme na škatulkování, které ve většině rodin probíhá. Příbuzní často přisuzují ostatním členům rodiny nálepky na základě jejich chování či vrozených dispozic. Letošní Prague Pride proto vybízí k tomu, abychom povahu, sexuální orientaci nebo vzhled svých příbuzných přestali řešit,“ dodává ředitelka festivalu Hana Kulhánková.

Kampaň probíhá po celý červenec do zahájení festivalu 6. srpna v tisku, na billboardech, CLV, rádiu a online bannerech. TV spot poběží v online prostředí a na satelitní OUTv, což je televize zaměřená na evropskou LGBT komunitu.

Vizuály je možné prohlédnout si v souboru níže.

-mav-