Česká Vogue spouští své digitální platformy

čtvrtek, 2. srpna 2018, 10:45 Internet & Mobil, Tisk MediaGuru

Lokální edice magazínu Vogue pro český a slovenský trh spouští svůj instagramový účet. Rozběhla už také Facebook.

Zdroj: Vogue

Zdroj: Vogue

Československá edice magazínu Vogue spouští sociální sítě, jako první jsou to Facebook a Instagram. Současně s vydáním prvního čísla uvede i svůj web. První číslo Vogue vychází 17. srpna 2018. Účty obou zmíněných sociálních sítí už disponovaly ke čtvrtečnímu dopoledni (10:30 hod) tisícovkami uživatelů. Na Instagramu je 3 800 sledujících a na Facebooku přes 2 100 fanoušků. 

Na digitálních platformách chce Vogue sázet hlavně na původní obsah. Jádro digitálu tvoří web, jehož texty a vizuální formu bude mít na starosti tým složený z Adély Mazánkové, Martina Váši, Cindy Kerberové a Josefa Šlaicha. Prostor v on-line verzi magazínu dostanou i mladí čeští a slovenští influenceři. 

Obsah webu má být nezávislý na tištěné verzi. Na struktuře a vizuální stránce webu pracovala agentura Symbio, digitální platformy vznikají za spolupráce s vydavatelským domem Condé Nast.

„Kromě originálního obsahu našich digitálních platforem jsme se zaměřili také na uživatelský prožitek, který v současném chaotickém prostředí on-line magazínů pokulhává,“ uvedla Penelope Klepalová, Chief Digital Officer československé Vogue. Dodala, že značka se vydala cestou lidského přístupu a kvality obsahu.

Instagramový účet Vogue CS

Instagramový účet Vogue CS

Facebook má podle Šárky Pleslové, Brand & PR Directorky československé edice, podporovat obsah webu, zatímco Instagram bude vizuálně nejvýraznější. „Než se objeví první číslo na stáncích a Instagram začneme plnit redakčním obsahem, zvolili jsme poměrně netypickou cestu, jak jej využít v kampani časopisu. Každého totiž v tuto chvíli zajímá jediná věc – co bude na obálce prvního vydání. Natočili jsme proto krátká videa s nejrůznějšími osobnostmi, které tipují, co by na obálce mohlo být. Náš profil ještě před spuštěním sledovaly téměř 4 tisícovky lidí, což dokládá velká očekávání od příchodu značky Vogue na český a slovenský trh,“ doplňuje Pleslová.

První zářijové vydání československé Vogue vychází v pátek 17. srpna. Vydávat jej bude společnost V24 Media, kterou společně založili Michaela Seewald a Fabrice Biundo, šéfredaktorkou časopisu je Andrea Běhounková. Československá edice Vogue je po polské teprve druhou ve střední Evropě.

-mav-