
Nikol Stolle, nová CEO agentury Socialsharks, foto: Socialsharks
Do čela české pobočky digitální a social media agentury Socialsharks nastoupila Nikol Stolle. Odpovědná bude za celkové fungování společnosti, její strategii, postavení na trhu a vedení týmu čítající přes 30 zaměstnanců.
Nikol Stolle dva roky působila v Socialsharks jako COO, řídila provoz a vedla realizační týmy. V agentuře začínala roku 2015 na pozici senior social media manager. Dříve pracovala na pozici vedoucí marketingového oddělení společnosti Sumo, předtím jako marketingová manažerka projektu Restu.cz skupiny Miton.
„Nikol startuje další etapu Socialsharks. Za dva roky skvělé práce jako COO prokázala svůj talent, posunula žraloky ke stomilionovému obratu a o velký kus dál. Ukázala mně i ostatním žralokům další směry, kterými bychom se měli ubírat a na co se v dalších letech soustředit. Přesně takového člověka teď Socialsharks ve svém čele potřebují,” přibližuje Petr Andrýsek, majitel a zakladatel Socialsharks.
Socialsharks funguje na trhu od roku 2008. Mimo lokálního trhu operuje na Slovensku, Gruzii a Ázerbájdžánu. Agentura se specializuje na budování komunit, komunikaci a marketing na sociálních sítích a vytváření obsahu. Dále se věnuje také komplexním kreativním konceptům a strategiím napříč marketingovým mixem. Mezi klienty agentury patří například Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, The Walt Disney, Staropramen.
-stk-