Glami.cz chce kampaní posílit pozici módního vyhledávače

pátek, 24. srpna 2018, 15:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Letní kampaní chce Glami.cz uvést na pravou míru, co vlastně nabízí. Často je totiž služba mylně označována za e-shop s módou.

Zdroj: Glami.cz

Zdroj: Glami.cz

Módní vyhledávač Glami.cz z portfolia investiční skupiny Miton spustil 23. srpna novou kampaň, s níž chce u spotřebitelů zlepšit povědomí o službě, která je často mylně označována za e-shop s módou. Ve skutečnosti shromažďuje na jednom místě produkty tisíců módních značek a uživatelům nabízí pokročilé filtrování napříč stovkami různých e-shopů.

„V letní image kampani jsme si dali za cíl jasně vysvětlit, jak Glami.cz funguje a co může uživatelům nabídnout. Ve spojení s naší nově vytvořenou vizuální identitou jsme hledali silné a dlouhodobě využitelné grafické ztvárnění, které bude lehce zapamatovatelné a kterým se vymezíme od komunikace e-shopů s módou, s nimiž si nás lidé často pletou.” říká brand manažerka Glami.cz Hana Zachová.

Kampaň poběží v televizi, kde budou nasazeny dva reklamní spoty, a dále na internetu. V digitálním prostředí pracuje s online videy a formáty bumper ads, display a sociálními médii. „Realizovat spot, který je celý natočený na greenscreenu a později zasazený do virtuálních 3D kulis, je technologická výzva, kterou jsme si užili. Hledali jsme styl komunikace, který nám dovolí propojit živé protagonisty a příběh komunikující v podstatě virtuální produkt. Celé jsme to navíc museli zabalit tak, abychom apelovali na nejširší představitelnou cílovou skupinu žen v rozmezí 18–54 let,“ popisuje Václav Krbůšek, kreativní ředitel agentury Symbio, která je s vlastní in-house A/V produkcí Symbiograf pod kreativním konceptem i exekucí podepsána.

Vzhledem k mediálním investicím klade Glami.cz velký důraz na měření efektivity. „Využíváme velmi pokročilé měření kampaně jak v TV, tak i online. Televizi analyzujeme a optimalizujeme na základě okamžité návštěvnosti webu. Samotné spoty jsme stavěli tak, aby fungovaly na direct response,” vysvětluje Hana Zachová a dodává: „Online měříme pomocí metodologie YouTube for performance. Testujeme také Bety od Google jako TrueView for Reach nebo TrueView for Action.” K přesnější analytice pomocí impresních dat využívá Glami.cz také systém Google Marketing Platform (dříve Doubleclick Campaign Manager).

Úpravou prošlo i samotné prostředí webu www.glami.cz, zlepšení doznala funkčnost velikostních filtrů.

Na září plánuje vyhledávač soutěž na Facebooku a Instagramu, do které zapojí hned několik partnerských e-shopů s módou.

-stk-