O2 startuje kampaň na fotbalovou nabídku O2 TV

čtvrtek, 2. srpna 2018, 08:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaní s postavou Chytré sítě chce O2 ukázat nový způsob sledování fotbalu.

O2 podporuje O2 TV a její fotbalovou nabídku také venkovní reklamou, zdroj: O2.

O2 podporuje O2 TV a její fotbalovou nabídku také venkovní reklamou, zdroj: O2.

Společnost O2 odstartovala 360° mediální kampaň na podporu své digitální televize O2 TV, která od letošní sezony exkluzivně vysílá zápasy české fotbalové Fortuna:Ligy i nejvyšší evropské soutěže - Ligy Mistrů.

„V kampani se opět objevuje postava Chytré sítě, která divákům přináší nový způsob sledování fotbalu. Díky multidimenzi si mohou vybrat ze souběžně hraných zápasů, sledovat utkání z více úhlů kamer a nově také porovnávat v reálném čase statistiky týmů i hráčů prostřednictvím systému Tracab," popisuje ředitel Komerční divize v O2 Richard Siebenstich. Součástí komunikace bude také nový set-top-box.

Kampaň bude k vidění v televizi, outdooru, na internetu a v místě prodeje. Reklamní dvacetisekundový spot doplní taktické spoty v kratších stopážích a sponzorské vzkazy na České televize.

Kreativní koncept pochází z dílny agentury Oliver. Produkci měla na starosti společnost Armada Films, postprodukci R.U.R. Režie spotu se ujal Matěj Šámal.

-stk-