Albert obsazuje do nové kampaně Simonu Babčákovou

čtvrtek, 6. září 2018, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tváří nové kampaně supermarketů Albert se stala herečka Simona Babčáková.

Simona Babčáková se stala se svým synem Albertem tváří nové kampaně Albert, zdroj: Ahold.

Simona Babčáková se stala se svým synem Albertem tváří nové kampaně Albert, zdroj: Ahold.

Maloobchodní síť Albert odstartuje 10. září novou kampaň. Její tváří se stala herečka Simona Babčáková se svým synem Albertem. 

Kampaň se nese v duchu motta „Stojí za to jíst lépe“, které Albert přestavil na začátku roka a má za cíl zákazníkům přiblížit širokou nabídku, kvalitu a čerstvost nabízených potravin. „Reklamy podtrhují naši dlouhodobou misi ukázat zákazníkům obchody Albert jako místo, kde mohou načerpat inspiraci a nápady pro přípravu snídaně, oběda, svačiny i večeře z kvalitních čerstvých surovin,“ popisuje Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert.

„Díky rozmanité nabídce potravin v našich obchodech chceme zákazníky podporovat ve zdravém životním stylu a být jejich pomocníkem a odborníkem na jídlo, na kterého se mohou spolehnout každý den,“ dodává Harris.

Kampaň bude nasazena v televizi, a to formou dvou reklamních spotů a tří sponzorských vzkazů. Natáčelo se v hypermarketu Albert v obchodním centru na pražském Chodově, který loni v létě prošel komplexní modernizací. Roli pekařky v reklamě ztvárnila skutečná pekařka Marie, která připravuje čerstvé pečivo pro zákazníky v Albertu na pražské Harfě.

Kreativní koncept pochází z dílny agentury VCCP.

-stk-