Pietro Filipi slaví kampaní s Aňou Geislerovou 25 let

pondělí, 3. září 2018, 11:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pietro Filipi se pro 25. narozeniny spojuje s Aňou Geislerovou. Oprašuje označení „Made in Czechoslovakia“.

Zdroj: Pietro Filipi

Zdroj: Pietro Filipi

U příležitosti svých 25. narozenin spustila česká oděvní značka Pietro Filipi kampaň s Aňou Geislerovou, která se v minulosti podílela na několika autorských kolekcích. Zároveň oprašuje označení „Made in Czechoslovakia“.

„Jsme rádi, že můžeme znovu navázat na úspěchem prověřenou spolupráci. Není výjimkou, že i velké nadnárodní značky se v kampaních vrací k prověřeným tvářím. V našem případě nás o to víc těší, že Aňa Geislerová má Pietro Filipi ráda a pravidelně věci nosí,“ popsal majitel oděvního domu Michal Mička s tím, že herečka v rámci spolupráce navrhuje i limitovanou edici triček.

Kampaň, jež bude k vidění v outdooru, printu, na internetu a také v obchodech, se fotila na střeše paláce Lucerna. Zachycuje večírek, během něhož je hlavní aktérkou právě Aňa Geislerová. Herečka je zobrazena společně se skupinkou tří mladíků v různých fázích slavnostního večera. Fotografem kampaně byl opět Matúš Tóth.

Zdroj: Pietro Filipi

Zdroj: Pietro Filipi

Pietro Filipi založil v roce 1993 Petr Hendrych. Název značky odráží jeho jméno a jméno jeho syna Filipa. Na sklonku loňského roku prodal 80 % podílu své firmy investoru Michalu Mičkovi ze společnosti C2H, jejíž součástí je i venture fond Incomming Ventures.

Pietro Filipi je dnes přítomna na šesti trzích světa, kde má zhruba 40 poboček, nicméně 80 % výroby pochází z České republiky a Slovenska. „Made in Czechoslovakia pro nás znamená punc kvality – označení, které nesly všechny výrobky, které jsme kdysi z Československa hrdě vyváželi do zahraničí. Stejně hrdí jsme na naše oblečení i my, a proto ho vyrábíme vždy v limitovaném počtu od 30 do 400 kusů,” dodal na vysvětlenou Mička, proč značka reinkarnuje označení Made in Czechoslovakia.

-stk-